Filtre al Ranking

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

Filtre al Ranking

EntradaAutor: Jordi » 23 jul. 2010, 18:21

No sol trobo que es bona idea de filtrar els jugadors que surten al llistat de ranking si fa temps que no juguen sino que crec que t'has quedat amb un termini massa llarg jo posaria 1 semana o 10 dies maxim o fixar un minim de partides en un periode de temps per sortir al llistat.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 jul. 2010, 18:47

Weno, ja anirem reduint el temps si fa falta :-p

fixar un minim de partides en un periode de temps per sortir al llistat.


A que te refereixes?

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 23 jul. 2010, 18:59

Ara filtres per si temps x usuari ha jugat mes de y partides

On tens temps x = 30 dies i partides y=0 pero podries posar una y de 10 per exemple o un filtre doble amb dos paramenters a complir
x=7 y =0 i a la vegada x=30 i y = 10

Es a dir per a sortir al llistat cal haver jugar una partida de ranking la darrera setmana i un minim de 10 el darrer mes.

( les dades no son analitzades sino simplement exemplificants)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 ago. 2010, 14:07

Hola !

Torno a activar el tema ..... que en penseu de ficar un mínim de partides mes gran per sortir al rànquing?

Com per exemple, com diu el Jordi, 1 partida en l'última setmana i 10 a l'últim més.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 26 ago. 2010, 17:51

Crec que és una mesura prou raonable sempre i quan el jugador pugui tornar a aparèixer a la llista si torna a fer una partida.

Hi ha un temps màxim de tal forma que si un jugador no juga una partida abans d'aquest temps, perd definitivament els seus punts?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 ago. 2010, 18:02

Angeles ha escrit:Crec que és una mesura prou raonable sempre i quan el jugador pugui tornar a aparèixer a la llista si torna a fer una partida.


Si clar, és com ara, si tornes a jugar, entres al rànquing de nou.

Angeles ha escrit:Hi ha un temps màxim de tal forma que si un jugador no juga una partida abans d'aquest temps, perd definitivament els seus punts?


De moment no està previst.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2010, 11:02

Doncs vist la majoria absoluta de partidaris de fer-ho (3 a favor cap en contra) ... ho tiraré endavant.

Tenint en compte que és agost, de moment començarem amb un mínim de:
- 10 partides l'últim més.
- 1 partida els últims 15 dies.
- Sempre i quan la data d'activació del ranegin sigui de mes d'una setmana. O sigui, els que comencen amb el rànquing sortiran ni que no arribin al mínim de partides.

Adéu !

1sares
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 02 març 2010, 22:03

EntradaAutor: 1sares » 01 set. 2010, 20:52

Tambe es podria fer a la inversa, es a dir, penalizant el no jugar.

Una perduda amb punts ELO per cada dia no jugat, per exemple.

En sembla una mesura mes participativa o tres perdudas cada cicle de tres dies, o 10 punts cada cicle de tres dies.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 02 set. 2010, 12:08

Trobo molt bona idea la de reduir la llista (sense perdre punts) x tal d'estar mes actualitzada ara el que trobo molt injust es penalitzar el no jugar amb la pèrdua de punts! Nose... imaginat que marxes de vacances dos setmanes i quan tornes què¿? has perdut puntuacio? no ho trobo gens just 1sares no m'agrada la teva proposta la veritat perquè tots per un motiu o un altre hem desconectat del butinet una temporada i no per això crec que haguem de ser penalitzats.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 02 set. 2010, 13:31

Ja se que em direu que carai faig opinant sobre temes de rànquing si jo no he fet ni una sola partida. Però clar a un li agrada ...............................

Fer que el rànquing desaparegui, de la llista publica, si no fas un determinat nombre de partides amb una determinada freqüència, no hem sembla la millor de les maneres. Sobretot si tenim en compte que tothom juga quan vol i amb la freqüència que vol.

Puc entendre que vulgueu evitar que s’eternitzin determinades situacions d’alguns “espavilats” que un cop aconseguit un ELO espatarrant no juguin mes i aquest ELO quedi per sempre. Posant exemples , mes o menys encertats. Seria talment com si a la fórmula I encara que Ferrari aconseguís un temps a la Q1 meravellós, el féssim fer mes i mes voltes, fins que s’acabés el temps total destinat a entrenaments.

En canvi jo us proposo una altre idea per reflexionar.

Per que no fem tres tipus d’ELO?, es a dir:
ELO absolut: El ELO màxim que a aconseguit cadascú, no importa en quantes partides. Ni en el moment de fer-lo.
ELO acumulat: El ELO acumulat de TOTES les partides que ha fet el usuari. Des de la primera partida fins la ultima.
ELO relatiu: El ELO corresponen al període que vulgueu, per exemple el últim mes, posant-lo cada dia 31 o cada dia 1 a 1500 de nou. Tothom amb el culet net...........................

Evidentment els càlculs s’haurien de fer amb els ELO’s corresponents dels rivals, absoluts amb absoluts, relatius amb relatius i acumulats amb acumulats.
Això ens permetria valorar molt millor als rivals amb els que volem jugar i d’una manera més justa. Qui hagués aconseguit el record del ELO absolut, pos meravellós per ell. Sabríem el acumulat i el podríem ponderar amb el absolut. I cada mes a tothom li serien perdonats els pecats posant a tothom el ELO MENSUAL a 1500 deixant el acumulat i el absolut que facin la seva vida .

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 02 set. 2010, 13:38

De fet el calcul del absolut amb el absolut no caldria.
La propia evolució del acumulat donaria el máxim aconseguit, que "como su nombre indica" es en un sol moment.
:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 set. 2010, 14:49

1sares ha escrit:Tambe es podria fer a la inversa, es a dir, penalizant el no jugar.

Una perduda amb punts ELO per cada dia no jugat, per exemple.

En sembla una mesura mes participativa o tres perdudas cada cicle de tres dies, o 10 punts cada cicle de tres dies.


No ho trobo encertat, per que si marxes de vacances, o no pots entrar durant un temps no et fa "mes dolent".

QjQ ha escrit:Per que no fem tres tipus d’ELO?, es a dir:
ELO absolut: El ELO màxim que a aconseguit cadascú, no importa en quantes partides. Ni en el moment de fer-lo.
ELO acumulat: El ELO acumulat de TOTES les partides que ha fet el usuari. Des de la primera partida fins la ultima.
ELO relatiu: El ELO corresponen al període que vulgueu, per exemple el últim mes, posant-lo cada dia 31 o cada dia 1 a 1500 de nou. Tothom amb el culet net...........................


El elo màxim ja hi es.

El elo per un temps relatiu, és poc pràctic, ja que en una mateixa partida te jugaries diferents punts segons l'elo que calculis.

Una altre cosa, es que un dia es decidís (per majoria) fer un reset i començar de nou (hi ha jocs que ho fan).

--------------------

Ara el tema que ens contempla, com tothom sap, és per que hi han dos usuaris que per motius diferents han decidit no jugar mes rànquing, i casualment quan estan al primer i segon lloc.
En la meva opinió, no te cap sentit que segueixin sortint al rànquing.

En la botifarra, que l'atzar te un component important, on pots tindre "una bona ratxa" i pujar molt en pocs dies i deixar de jugar, trobo injust per tots els altres usuaris de rànquing que es juguen els seus punts dia a dia, que no tinguin la oportunitat de superar als que no juguen.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 02 set. 2010, 16:16

Carles ha escrit: Ara el tema que ens contempla, com tothom sap, és per que hi han dos usuaris que per motius diferents han decidit no jugar mes rànquing, i casualment quan estan al primer i segon lloc.
En la meva opinió, no te cap sentit que segueixin sortint al rànquing.


Si el plantejament inicial hagués estat aquest que planteges ara (no el vaig agafar com tant personal) t'asseguro que hagués votat en contra o millor no hagués votat.

El meu vot de suport a l'idea inicial de Jordi era per a evitar que gent que deixés d'entrar a butinet a la curta o a la llarga estiguessin als llistats. Estava d'acord amb la idea com a control per a tenir al dia el llistat dels jugadors en actiu, mai com per treure algú que hi és i sembla que pels motius que siguin prefereix no jugar a rànking. Això són decissions personals i les respeto i a mi no em molesten.

De fet si són on són no és precisament per atzar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 set. 2010, 16:32

Però estem dient el mateix, tu dius que es per algú que no entra al ButiNET, jo dic que es per algú que no entra i per algú que voluntàriament decideix no jugar mes rànquing.

Per desgràcia, és quelcom personal (i no que hi tingui res personal), per que no s'ha vist la necessitat (jo no ho havia previst) de fer-ho fins ara, que el primer i segon del rànquing per raons diferents han decidit deixar de jugar.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 02 set. 2010, 19:38

Ai senyor

Meno si el màxim hi es “collonut”, tothom sabrà quin es el seu record.............., jo no l’he vist anunciat, deu estar en algun racó ocult .......................

L’acumulat es de totes les partides que jo he fet, meno que jo no, amb un nick i te que quedar historia del mateix, clar que en te que quedar historia. Un es curra 1900/2000 partides, fa un rànquing de puta mare i no n’ha de quedar historiaaaaaaaaaa, quina putadaaaaaaaaaaaa. :D

El posar el rànquing a 0 cada mes, es simplement per compensar els rànquings acumulats i per a poder-los comparar amb els mateixos. Es a dir la majoria de usuaris estan avui per avui per sota de 1500, no m’ho feu contar, però segur que es així. Si posem el comptador a 0 tothom te la possibilitat de pujar el seu rànquing mensual, encara que només sigui per un mes............

Els fonamentalistes que només juguen amb rànquings alts, potser podran considerar la possibilitat de jugar amb algú que tingui el rànquing mensual adequat.

Mireu, sabeu que soc de l’opinió que mai s’hauria d’haver posat el rànquing, que es una cabronada, que fa que a molts usuaris se’ls faci fora de les partides per a no tenir “ suficient nivell”.

Ja que el teniu, feu-lo humà, qui hagi aconseguit el rànquing màxim que el disfruti...........................

Qui hagi aconseguit el rànquing acumulat màxim que en gaudeixi també, per què no? Total si no utilitza un nick haurà de comprar-ne un altre. :D :D :D

Publica les tres llistes i ja ta. Tindràs tres nicks satisfets de ser els primers en vers d’un
:twisted:


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron