Millores al rànquing.

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

Millores al rànquing.

EntradaAutor: gummo » 06 ago. 2010, 20:21

Potser una de les queixes i malestars de la gent són els abandonaments, les caigudes i/o les estratagemes desconegudes utilitzades amb la finalitat de guanyar una partida.



El que més molesta és que un jugador abandoni una partida, quan gairebé la té perduda, privant així de la victòria als contraris. O bé caure i que no esperin els minuts de rigor i llavors quan el jugador caigut torna el penalitzin tot i haver entrat a temps.



Al meu entendre una de les possibles solucions seria que al moment de caure un jugador de la partida sortís un avís dient “Si algú se’n va de la partida abans de 2 minuts perdrà la partida i els punts en joc”. Passat aquest temps si el caigut no torna es donarà la victòria a la parella que està dins la partida amb els punts corresponents. Nomes caldria que sortís un avís quan aquest temps ha transcorregut i la partida es pogués tancar. Fins i tot crec que així no caldria ni penalitzar.



Segon punt: Entrar a cegues a l’hora d’optar a una partida. Hi ha algun motiu pel qual, una cosa pública com és la puntuació de l’ELO, no pugui sortir al costat de cada jugador?. Quan un es vol jugar els seus punts seria bo saber amb qui se’ls juga i no obrir la caixa de sorpreses i veure com anirà


I tercer i últim punt. Per tancar una partida consensuada no podria ser suficient si es posen d’acord per tancar-la tres jugadors de la partida? A vegades trobes un jugador “amb mil ocupacions a l’hora ” i no hi ha manera de jugar a gust. És podria consensuar el tancament sense el seu permís si la resta de jugadors està d’acord?

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 07 ago. 2010, 10:18

si a tot. Y de pas la llista negra.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 ago. 2010, 12:52

Doncs us explico una mica com està el tema:

- Els que marxen quan perden: jo crec que en cap cas s'ha de donar la partida per guanyada, ja que la partida no s'ha acabat. Es podria debatre una puntuació mínima per que la partida conti com a guanyada.
Hi hauria el cas excepcional quan marxen abans de recollir l'última ma.

- Espera de 2 minuts als caiguts: ara funciona pel 90% dels casos. Pel 10% restant hi estic treballant ara mateix. De fet, teòricament ja està solucionat, ara em falta provar-ho en les múltiples opcions per veure que funciona bé. (necessitarà nova versió del ButiNET).

- Elo's d'abans d'entrar a les partides: fet, es pot activar el ELO a totes les sales i surten al costat del nick a la informació de la partida. Ho publicaré a la pròxima versió del ButiNET (veure punt anterior).

- Tancar consensuat amb 3: jo en soc contrari. Crec que pot portar mes problemes (mals rollos, baralles) que beneficis (opinió personal es clar). Els que van guanyant no voldran consensuar, o el que va perdent i company del que va lent si, etc etc.
Igualment, obre un fil especific sobre això i en parlem a veure que opina mes gent :-)


Per acabar, fa setmanes que estic amb el ButiNET per web (re-escrivint-lo per que sigui mes eficient) i amb el guardat de partides (deu estar al 80% ja).
Espero que en breu estigui.

Aleshores la idea és ficar-ne amb el veure partides com espectador i les llistes negres.


Em sembla que no m'he deixat res. Pots obrir el fil del consensuat amb 3, a veure si activem els fòrums entre tots :-p

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 08 ago. 2010, 09:06

Hola Carles,

El primer punt que feia referència a abandonaments, no estic del tot d’acord amb tu. Les partides es poden acabar, per punts, per dats o per temps. Però un abandonament s’ha d’entendre com que dónes la partida per perduda; seria con llençar la tovallola o rendir-se.

Tot, certament, és discutible. Però només penalitzant a l’infractor perjudiques la part contraria. Continuo pensant que s’hauria de donar els punts corresponents de la partida a qui no ha comés l'infracció.

M’agradaria saber quina es l’opinió de la gent en vers a aquest tema.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 ago. 2010, 12:36

Crec que la opinió de la gent és que hem opinat molt i s'han vist pocs resultats. Tot i que el mes d'agost tampoc és gaire propici per a tenir animats els fòrums i obtenir respostes.

Així que esperem la nova versió que anuncia en Carles i així podrem gaudir d'algunes de les seves millores.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 ago. 2010, 04:00

També fet :-)

Des de avui, és obligatori esperar 2 minuts en les partides de rànquing si un jugador cau/no tira. Si no s'espera, es penalitzarà amb el doble de punts en joc. El servidor avisa quan han passat els dos minuts i si no es vol esperar mes es pot consensuar el final de la partida o es pot sortir sense ser penalitzat.

Adéu !


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron