Partides amb limitació d'Elo

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

Partides amb limitació d'Elo

EntradaAutor: peach » 04 maig 2012, 14:30



Li he dit al Carles en privat i ho dic publicament:

En sembla un error i no estic gens d’acord en el q s’ha fet amb partides per limitació d'Elo e invisibles pels d'elo més baix.

Per seleccionar amb qui vols (o no vols jugar) ja hi havia formes de fer-ho

a) Creant partida privada i convidar
b) Fer servir el botó de fer fora abans de començar la partida
c) Utilitzar la lista negra

Ara entre els usuaris de pagament s’han fet dos mons en un colectiu q ja de per si és petit (mai hi ha més de 200 usuaris a la vegada a la sala de pagament)

Depend d’un elo ja discutible per si mateix (punts perduts per caigudes del programa –q SEMPRE es culpa del usuari-; jugar sempre partides publiques amb qui sigui, no tenir un company habitual, l’atzar, jugar de company amb un d'elo molt alt i el teu baix i pedre 7 punts de cop, etc… o no hi ha excelents jugardors per tots coneguts amb un Elo més q mediocre? )

I ara q farem? Provocar el “si no em deixes jugar amb el teu baló al pati jo no et deixaré la meva bici?” “Si tu no em deixes entrar a les teves partides… espera a q no tinguis amb qui jugar i vulguis entrar a una meva”?

Hem tornat a les partides d’abans de “Només super mega cracks” “Sol per masters de l’univers”… etc. q tant s’havia criticat i q ens burlavam de qui ho feia.

Ara en el Butinet i ha una clara discriminació “ZONA BONS” “ZONA DOLENTS” Quina posibilitat hi ha ara de guanyar 7 punts si guanyas a una parella d’Elo molt més gran q el teu? I quina q los de molt Elo perdin 7 ? Ni tan sol un jugador d'una partida amb limitació d'elo pot demanar a un d'elo més baix perq no podrà entrar.

I q arregleu amb això? Com l’Elo no es borrarà mai es faran nicks nous, tindran nou Elo… I ja es podrà traspassar la barrera (anda q no hi ha gent q juga amb un Nick de “batalla” i es guarda el conegut per jugar amb la seva parella o amics i no estropiciar el seu magnific ELO…)

I ho dic amb 1334 punts i ho diría igualment amb 1600

PS: Ahh i sóc cubana, morena i d’ulls negres… per si un dia poseu limitacions per només gironines d’ulls
blaus i rosses…
peach l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 maig 2012, 15:19, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 maig 2012, 15:16

Ara es pot posar un límit d'ELO? Carai!

Cada vegada tinc més clar que l'ELO és l'error més gran que s'ha fet mai al ButiNET.

No puc més que mostrar el meu acord més absolut amb la peach.

(ho dic sense ELO i ho diria igual amb ELO negatiu :twisted: :twisted:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2012, 15:38

Com sempre ..... espero que opini la gent, i després ja diré la meva :-)

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 04 maig 2012, 16:34

Per mi cap problema. Si no puc entrar a una partida amb limit de Elo, donç no entre y prou.
Prefereixo no poder entrar a que sigui clikejat.

De totes maneres t'entenc Peach.

bY TrenCaPer0Ls

Edito: Despres de parlar amb la Peach, m'ha comentat que ha partir d'avui les partides es fan invisibles amb la limitació del Elo.
De aquesta manera si que pense que es un error si no voleu fer una greu divissió en el butinet.
Per la meva part, totalment d´acord amb Peach

Perdoneu el meu cataá!!! :lol:

Adieuuuuuu

knet
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 16 abr. 2012, 15:57

EntradaAutor: knet » 04 maig 2012, 16:54

Ja que hi som us deixo el que li vaig comentar al Carles en un privi i que ve a dir algo similar al que pensa la peach:
Només és un opinió o una suggerència, no és una crítica, per que jo hi tinc la ma trencada amb la llista negra, si no puc entrar en una partida en faig ús i m’oblido.
Viam, crec que hi ha molts "inputs" que fan el butinet excloent, així, tenim la llista negra(excloent), podem fer fora d'una partida a qui ens convingui(excloent), tenim sales específiques al gust del jugador, inclús que l’ elo apareixi en tot moment és excloent i segur que em deixo algo.
Per això crec que utilitzar un altre "input"(no se com descriure-ho)que també exclou i és similar als que ja tenim és buscar problemes. Per que una cosa la tenim clara, la gent es continuarà queixant, a tots no ens pots tenir contents, però crec que aquesta mesura molesta a la majoria. Són 4 amiguets amb super elo que curiosament obren partida limitada i s'acaben convidant entre ells, es ridícul, i a més a més, el que ja te dit, tenim eines suficients per jugar al nostre gust.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2012, 17:09

Doncs vinga, em toca dir la meva :-)

Primer de tot, hem de ser realistes, el ButiNET ha estat o els usuaris l'han fet sempre excloent.
Per exemple:
- Als inicis, la gent jugava sempre amb el seu grup d'amics, ja que no sabien si els "desconeguts" els deixarien tirats o no. Amb tot l'index de partides no acabades rondava el 50%.
- Hi ha molta gent que només fa partides privades (i no ho critico, estan en el seu fret).
- Hi ha campionats/lligues privades que es fan sota invitació.
- Molta gent no juga si no coneix el seu company.
- Els puntets verds/grocs/vermells, es una forma d'excloure, també va ser criticada, però va fer que les partides acabades pugessin a mes del 80%.
- El rànquing (que ha fet que les partides no acabades puges al 95%).
- Etc.

Els limits d'elo s'ha ficat per dos motius:
1) Per que s'ha demanat.
2) I el motiu mes important, resoldre el problema de que la gent creava la partida publica, i feia fora als que no els agradava. Això portava moltes brallaes, critiques i problemes. Per mi el fer fora d'una partida és un acte violent (mes violent que no pas que no em convidin o no pugui entrar a una partida).

Per tant i resumint, s'han ficat les eines per poder fer exactament el mateix que és fa ara (si voleu podem fer un altre debat de si es estic o no fer-ho) de forma menys violenta.

La peach diu:
a) Creant partida privada i convidar
b) Fer servir el botó de fer fora abans de començar la partida
c) Utilitzar la lista negra


Els límits d'ELO s'han fet justament per solucionar els problemes del que tu dius:
a) Ho poden fer igualment, a diferencia que ara només poden convidar a qui realment pot entrar a la partida, ens estalviem que algú ens convidi i no poder-hi entrar.
b) fer fora a algú es violent, molt violent,
c) ficar algú a la llista negra per que te elo baix??? Això es mes separatista del que s'ha fet.

Adéu!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2012, 17:16

Ah m'oblidava:
El que si que vaig admetre, i s'ha arreglat, és que segurament s'ha aplicat de forma massa ràpida i sense avisar.
S'hagués tingut que aplicar de forma mes progressiva, i que no fos tot tant violent.

Per això s'ha fet que les partides que no pots entrar no es vegin, o sigui que son com partides "privades". Ni que veig que tampoc us agrada la idea :-)

Com a mínim evitem el típic graciós que crea una partida amb límits i et convidar a entrar :-)

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 04 maig 2012, 17:25

Llegint ara a Carles, veig que tambè estic d'acord amb ell.

:twisted:

Adieuuuu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2012, 17:26

Jajajaja :-)

Gràcies noiremas, m'has fet riure MOLT, ho necessitava !

knet
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 16 abr. 2012, 15:57

EntradaAutor: knet » 04 maig 2012, 18:11

Doncs es veritat, una exclusió més, total ja no ve d'aqui.....

Ara he llegit això: Per això s'ha fet que les partides que no pots entrar no es vegin, o sigui que son com partides "privades". Ni que veig que tampoc us agrada la idea :-)
Doncs problema resolt, i que fàcil que era¡¡¡ genial.
knet l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 maig 2012, 18:28, en total s’ha editat 1 vegada.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 04 maig 2012, 18:14



Parlat al xat:
<Carles> son opinions peach, tu tens la teva, jo la meva. Dificilment ens ficarem d'acord ....
<peach> doncs vaja polémica més absuda si ja penses així
<Carles> pero aquest tema portem dos dies parlant.hoi tu i jo, i cap dels dos ha canviat d'opinio !
<Carles> weno, jo si una mica, vaig admetre que s'havia fet malament :-)


Per començar et diré q t'aposto tres paquets de M&M q la majoria dels usuaris no te n'idea de q des de avui quan fan una partida amb limitació només la veuen els q tenen l'ELO suficient i al convidar només veuen als q estan disponbles amb aquest ELO, i q el q no li te no sap q a partir d'ara les seves posibilitats de jugar amb usuaris de més ELO ha quedat sensiblement disminuida

Carles dius q


Els limits d'elo s'ha ficat per dos motius:
1) Per que s'ha demanat.
2) I el motiu mes important, resoldre el problema de que la gent creava la partida publica, i feia fora als que no els agradava. Això portava moltes brallaes, critiques i problemes. Per mi el fer fora d'una partida és un acte violent (mes violent que no pas que no em convidin o no pugui entrar a una partida).



a) m'agradaria saber qui ho ha demanat, a ón o han demanat, quants o han demanat, a qui i com li has donat opcions per rebatre si els parecia bé o no.... Mentres como usuaria (client) no sepa això penso q ho has fet perq ho has considerat adequat.

c) Si la gent feia fora (i ho seguirà fent) a algú al crear, és perq TU has posat una eina q ho permetre fer... allavors no te cap sentit q una eina q si hi és és perq l'has programat tu ara diguis q es "violenta" la treus i en pau, exactament igual q la lista negra.

Per a mí no es el mateix una partida privada, q una partida amb limitació d'ELO q abans d'entrar algú ni sap q és limitada i q si vol a algú de parella amb menys ELO no pugui demanar-lo com company perq no podrà entrar.

Avui tres usuaris m'han dit... uisss he posat limitació d'ELO hi només hi ha 4 posibles jugadors al xat...

Evidentment molts pensaran q parlo així perq tinc poc ELO. Doncs no. Sóc absolutament promiscua a l'hora de jugar i molt ho sabeu. A la meva part infantil i lúdica li agrada ser mesurada guanyant o perdent. La meva adulta veu q el q s'ha fet va més enllà de "fer partides privades amb ELO"... ho considero una discriminació, una divisió entre usuaris, un mal rotllo de "ahora quieres jugar conmigo porq no tienes con quién hacerlo,pues q te den" i sobretot q veig q les regles del Butinet poden ser canviades en qualsevol moment per arte de birbiloque...

Fa tres dies es discutia aqui al forum si sales per partides amb elo, sense elo, lliures, obligades... i ara han posat una barrera entre usuaris q, repeteixo depend d'un ELO molt i molt discutible...

Sé q la teva tasca es dificil Carles, sobretot perq estàs sol i no tens -aparentment- amb qui discutir q és el millor... però quan un usuari (client) et diu q una cosa no es bona idea, pensa quants més poden opinar de la mateixa manera)

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 04 maig 2012, 19:07

Crec que és una millora la nova versió del Butinet.

Com diu el Carles amb el temps s'ha aconseguit millorar el Butinet. S'ha demostrat tenint més partides acabades, més usuaris jugant, més opcions per poder triar i menys emprenyades des del meu punt de vista.

Molesta no acabar les partides o haver de demanar que deixi la partida algun jugador sense haver de fer-lo fora (pel motiu que sigui). Molts no marxen per molt educat que siguis...

La llista negra és un recurs més per posar-hi els maleducats que no pas els que un dia vas pensar que "eren dolents".

No crec que perjudiqui als jugadors amb poc Elo ni tampoc als que diuen que no juguen mai partides de rànquing.

L'aplicació ha millorat i crec que encara li falta millorar. En cada millora que es proposa he vist crítiques i des de l'inici han sigut molt dures, moltes en la meva opinió no són justificades.

Crec que en Carles pensa objectivament en l'aplicació i les millores que pot aportar sense perjudicar a ningú, sinó fer-la crèixer i que tothom estigui més content arreglant el que es pugui millorar (se li demana).

En tots els casos: Elo per jugadors, partides amb rànquing, partides amb límit, partides per observar, partides on l'observador pot parlar, etc.
Estem parlant d'una "opció" que es posa al crear una partida. Si no es posa no canvia res la nova versió. Ens està oferint poder triar!! No us queixeu d'una persona o una aplicació que dóna l'oportunitat de triar...igualment respecte pels que creguin que és una millora.

Està fent l'aplicació en funció del que li proposem. Això no passa en altres comunitats que depenen d'una aplicació. Els interessos que té ell són els nostres, no n'hi ha cap més. Ens podem queixar de tot amb respecte i sempre proposar alternatives.

Pel que s'ha dit:

Avantatges
No hi haurà Kickejats que no volen marxar d'una partida.

Inconvenients
??

No veig de moment cap comentari que justifiqui un inconvenient en la nova "opció" que s'ha implementat.

droig

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 04 maig 2012, 21:44

Voldria començar dient una frase que dins el mon de la pagesia la tenim molt assimilada i es..” mai plou a gust de tothom”.


*Puc entendre, tot i que no les comparteixo, algunes opinions que aquí s’han dit.


*D’entrada, la limitació d’elo té les seves coses positives. Possiblement tindrà algunes de negatives, però jo personalment la considero encertada, aquesta i altres millores que aquí s’han fet.


*Sempre m’agrada veure les coses de una manera pràctica, és millor no entrar, que entrar i ser expulsat.


*Si algú munta una partida i jo no puc entrar, me farà patir ben poc i de discriminat gens.


*Quan entres a una partida amb limitació saps que qui entra no marxarà com passa ara, que si entra un i de seguida altre amb poc elo, el primer marxa.


*A més, tenim la gran sort, que aquí a butinet jugar no és problema, si no puc entrar a una, possiblement hi haurà moltes més que si podré entrar, i no penso amoïnar-me per una a la que no pugui entrar.


*I com opinar es gratuït animaria a que cadascú digues la seva.


Salut

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 04 maig 2012, 23:02

En la meva opinió la limitació d'elo per entrar en una partida és una mesura coherent amb el sistema rànquing. Aquest és un sistema que jerarquitza a tothom, estableix un escalafó, unes categories. És un sistema que fa que et comparis sempre. La limitació d'elo és una eina més pels que ja ho practicaven sense haver de ser maleducats expulsant-te de la partida.
Com he dit al xat avui mateix, hi ha una contradicció entre els que vam manifestar el nostre desacord amb el rànquing (50% aprox.) i la proporció de partides que es fan amb rànquing (no la sé, però segur que és més del 50%).
Reitero, encara que em faci pesat, la bondat del sistema anterior. El que creava una partida es buscava parella. Després buscava entre els coneguts, un contrincant, i després se li demanava a aquest qui volia per parella. Les partides es construien per coneixences, per noms, és a dir, en base a les persones i no a un nivell. Naturalment, hi havia grups de gent per afinitats, com en totes les activitats humanes, però a la llarga anaves coneixent més gent i ampliant el cercle de coneguts. Jo, quan puc, encara que jugui ranquing ho intento fer aixi.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 05 maig 2012, 00:33

El que tindria que ser invisible es el LELO i nomes publicarlo un cop cada 5 anys. :D :D :D


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron