Si teniu ganes de trobar-vos amb les altres dones del Butinet per passar el dia, xerrar i riure força, reserveu ara mateix el proper dissabte dia 4 d'abril.
Ens trobarem totes a Barcelona. Per al matí decidirem durant aquests dies previs, i entre totes, quina activitat ens ve més de gust fer: des d'una visita cultural (Parc Güell, Aquari, casc antic, etc.) fins a un passeig (Ciutadella, Port Olímpic, etc.) passant per qualsevol altra cosa que s'us pugui acudir (viatge en golondrina, telefèric, partida de bitlles, etc.).
Al migdia, dinarem totes juntes. En funció de quantes siguem i el lloc on es faci l'activitat del matí, buscarem un restaurant proper per reservar taula.
I, a la tarda, farem unes partidetes de botifarra. I, com que ja fa solet, hem pensat de buscar una terrasseta per la Barceloneta per jugar-les.
Esperem els vostres comentaris i que ens confirmeu assistència per poder reservar.
Gràcies a totes!!!
 
 
Nota: Les organitzadores, karme i stromboli, proposen que portem cadascuna una pamela jejeje.


 
 


 jo tambe vull venir (aixo de treballar els dissabtes es una kk ) M´haure de plantejar  canviar de feina. Espero que ho passeu d´allo mes be (estic  segura que ho fareu)la idea em sembla genial i espero que  a la proxima trobada hi pugui asistir.
  jo tambe vull venir (aixo de treballar els dissabtes es una kk ) M´haure de plantejar  canviar de feina. Espero que ho passeu d´allo mes be (estic  segura que ho fareu)la idea em sembla genial i espero que  a la proxima trobada hi pugui asistir. A més, per Gràcia segur que també trobem un lloc per dinar que no estigui malament.
 A més, per Gràcia segur que també trobem un lloc per dinar que no estigui malament.   
 
 I al matí... què tal un viatget en golondrina?! Vinga, vinga... manifesteu-vos al respecte que queda mooooooolt poc!!!!!!!!!!!!!!
 I al matí... què tal un viatget en golondrina?! Vinga, vinga... manifesteu-vos al respecte que queda mooooooolt poc!!!!!!!!!!!!!! ::Informació d'última hora::
  ::Informació d'última hora::
 : 1,30 de viatge (hi ha opció de 35 min.)
 : 1,30 de viatge (hi ha opció de 35 min.)
 es refereix al tipus de passeig en Golondrina, aquesta modalitat consta de 1:30 h de viatge en un trimarà amb casc transparent que permet veure el fons del mar i la sala de màquines.]
  es refereix al tipus de passeig en Golondrina, aquesta modalitat consta de 1:30 h de viatge en un trimarà amb casc transparent que permet veure el fons del mar i la sala de màquines.]


