Trobada antiga gent del butinet

Informació sobre Campionats de Botifarra.
Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

Trobada antiga gent del butinet

EntradaAutor: Miquelus » 23 feb. 2017, 22:35

Bon dia a tothom. Com que veig que l'esperada trobada d'antics butinetaires no es convoca, he decidit fer un pas endavant i convocar-ne una personalment. L'idea seria trobar-nos un dissabte, fer un campionat informal, és a dir, sense premis però comptabilitzant els resultats. O sigui que hi haurà uns campions honorífics. Faríem 5 o 6 partides, amb un descans al migdia per dinar plegats (o aplegats). Després, qui vulgui, farem un soparet i una mica de gresca a la discoteca. En principi seria al mateix lloc on vam fer els darrers campionats de Reus. Un hotelet a peu de la A7, prop de Cambrils. Els que vulguin també hi ha habitacions per quedar-s'hi a dormir. Com que no hi haurà despeses organitzatives, no hi haurà inscripció, només el cost dels àpats o l'habitació. El dia, encara per determinar, seria el 29 d'abril o el 6 de maig (segurament 6 de maig). La convocatòria va adreçada a la gent del butinet exclusivament. Per tant, sense massa tardança, m'hauríeu de fer saber tots els que penseu venir, quin dia us va millor i si us quedeu a sopar o dormir. Els que vinguin a la trobada ja compto que també es quedaran a dinar. Cal inscriure's amb parella, si algú no en troba, que ho digui. Qualsevol dubte ja ho anirem aclarim per aquest mitjà o em podeu escriure a Miquelus.buti@hotmail.com... Tots podeu col.laborar propagant als coneguts aquesta convocatòria. Apa, ja està. Fins aviat!

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Trobada antiga gent del butinet

EntradaAutor: Angeles » 25 feb. 2017, 22:05

Hola a tothom,

Em sembla una bona iniciativa Miquelus, tot i que el títol dels post no m'agrada gaire.

Jo el dia 27 d'abril em seria impossible, però si el feu el 5 de maig compteu amb mi.

Una abraçada a tots els amics de ButiNET

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

Re: Trobada antiga gent del butinet

EntradaAutor: Miquelus » 02 març 2017, 20:53

Hola de nou,
Només per dir-vos que definitivament ja està lligat el dia i el lloc. Tal com vaig avançar serà el 6 de maig a l'Hotelet, on es van celebrar els darrers campionats de Reus. Us recordo que us heu d'apuntar amb parelles, perquè encara que no hi hagi premis, sí farem campionat. Si algú no troba parella que m'ho digui. Més endavant ja informaré dels menús i preus perquè concreteu qui es queda a dinar, sopar o dormir.
Estic d'acord amb l'Angeles en lo del títol, però vaig aprofitar el grup que es va crear a Facebook fa un parell d'anys i que va crear moltes expectatives de fer aquesta trobada. Recordo que la convocatòria va adreçada a tothom que sigui del butinet.
Fins aviat!!!


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants