Renunci

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Renunci

EntradaAutor: Muntana » 19 maig 2012, 17:55

Si jugues contra els robots i fas un renunci el programa automaticament el detecta i el sanciona, es podria conseguir lo mateix per les partides de ranking o sense? es molt engorros tenir que estar pendent de que el contrari no faci de bona o mala fe una jugada sancionable, o dic perque l altre dia em vaig trobar amb un contrari que va guanyar-me una partida fent un renunci expresament, jo no el vaig ni olorar i a l'acabar la partida encara s en fotia el punyetero :twisted: :twisted:

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 19 maig 2012, 19:02

No jugo pas fent renuncis, però crec que s'han de permetre ja que el joc és així.

No ens queda més remei que estar al cas...

droig

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 maig 2012, 00:00

muntana, si vols evitar els renuncis, juga amb gent que tingui ajuda màxima, amb aquest tipus d'ajuda es impossible fer cap renunci... mort el gos, morta la ràbia!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 20 maig 2012, 19:33

Doncs, el poses a la llista negra i a oblidar-ho ...

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 23 maig 2012, 11:46

Alguna vegada m´han fet algú renunci, y despres m´adonat de ell, pero com diu Droig, forme part del joc.
Amb ajuda minima, tampoc pots fer-lo sense voldre, ja que el programa te avise
Hi ha que estar atent!

Pd: Mala llet de la gent els renuncis el 99% de les vegades

Adieuuuu

all
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 gen. 2003, 08:27

EntradaAutor: all » 20 ago. 2012, 13:55

perdonareu la meva ignorància, però tinc un petit dubte, persones que piquen renuncis d'oida i desprès no poden demostra, o no hi és. Llavors s'han pogut comprovar totes les bases i analitzar el joc, es això lega? o quan una persona pica un renunci i aquest no es pot demostrar, llavors els punts se els apunta la parella contraria?

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 20 ago. 2012, 19:01

Bones,

all ha escrit:quan una persona pica un renunci i aquest no es pot demostrar, llavors els punts se els apunta la parella contraria?


Crec que et respondré amb una obvietat.

Depèn de les normes. Podria ser que es donés el què comentes en algun lloc...Jo no ho he vist mai. Aquí al Butinet pots provar de demanar renunci quan vulguis sense que perdis punts.

droig :-)

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 22 ago. 2012, 13:19

Aqui al Butinet si demanes un renunci no pase res, el programa u admiteix.

Pero en una partida normal, evidenment que no, si demanes renunci, es comprobe y es correcte, donç 36 puntets a la caixa! :twisted:

Per aqui en Castelló juguem al Guiñot, si demanes renunci y tens raó, partida guanyada, pero si demanes renuncí, y no tens la raó, donç partida perduda. :evil:

Adieuuuuuu
Pd: Disculpeu el meu Català

all
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 gen. 2003, 08:27

EntradaAutor: all » 23 ago. 2012, 09:37

bé Droig, però recorda que al butinet quan piques un renunci no veus totes les mans de la partida, en canvi en una partida real, si tens retentiva i no t'enrecordes d'alguna ma, piques un renunci repasses totes les basses del contrari i segueixes perquè no l'has pogut demostrar.
Això es donar ventatge al senyor que pica el renunci.

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 23 ago. 2012, 17:29

Ok all,

deixem de banda el renunci al Butinet.

all ha escrit:en una partida real, si tens retentiva i no t'enrecordes d'alguna ma, piques un renunci repasses totes les basses del contrari i segueixes perquè no l'has pogut demostrar.
Això es donar ventatge al senyor que pica el renunci.


Suposo que vols dir "si no es té retentiva i no es recorden". Si et refereixes a que mirar les bases dóna avantatge a algú així perquè pot tornar a veure-les. Crec que sí que podria ajudar-lo i aprofitar-se d'això. Tot i així, si ho fa més d'una vegada desvirtuaria la partida al parar el joc.

Suposo que estaria bé que en un campionat real només, hi hagués alguna norma de càstig de punts que ho tingués en compte. Evitaries aquest tipus de jugadors. El problema serien els altres jugadors amb "fair play" que són conscients que tan ells com els contraris es poden equivocar al fer o al "picar" un renunci. Tot i així, potser es podrien posar d'acord en aplicar el càstig o no abans de començar.

Per altra banda, aplicar-ho en altres situacions que no siguin campionat ho veuria innecessari. Més aviat deixaria de jugar amb un jugador que pot utilitzar aquest mètode i li recomanaria, no sé si amablement, que es dediqués a jugar a algun altre joc "menys senyor" i que requereixi menys memòria.

salut,
droig :-)

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 24 ago. 2012, 01:49

A taula els llocs q jugo nomes es pot mirar una ma de cada parella. Les ultimes 8 cartes que s'han jugat.

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 24 ago. 2012, 12:48

Aveure que es mes sencill.
Cuan es demane renunci, no mes hi han 2 opcions ...
Guanyar la partida o perdre-la.

Evidentment es poden veure totes les baçes fetes, y comprobar que el renunci verdaderament existeix.
Con lo cual no hi ha ventatja per a ningú.

Y per supost, que si la partida está contrada, 72 per a caseta!

NO?

Adieuuuuuu

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 28 ago. 2012, 18:12

bé us explicaré la meva darrera experiència amb els renuncis. Campionat de la Penya de Bellver de Cerdanya, Sistema Suís obligat, quarta partida (de cinc) juguen a la taula 1 dues parelles, partida contrada i una de ellas fa un renunci, l'altre parella ( que es pensa que guanyarà de carrer) li diu que res que tornen a donar i no pas res, al final la parella que va perdonar el renunci per la partida i monta un ciri, l'altre parella li diu que res que es marqui el renunci i ja esta. Guanya la parella que pica un renunci al cap de tres partides i quan van ser ells esl que van dir que res que es perdonava .
Molt bé a la cinquena partida aquesta parella fa un renunci i els altres li perdonen, i al final resulta que la parella que va picar el renunci guanyen el campionat.
Conclusionsal f que trec jo.
La Botifarra es un joc de cavallers jugat per tahurs.
Segon aquests senyors van guanyar una espatlla i un trofeig, jo em demano amb quina normalitat poden agafar el son, perquè clar jo tindria mala conciència tota la vida.
Tercer el proper campionat un de la parella anava treient pit de la situació , i se li va tenir que recordar que molt be que guanyar aixi no es eticament correcte sinó de lladre de cantonades.
I si aixó ho fan per una espatlla que faran quan hi hagi en joc 500 euros potser hauren de jugar a la botifarra amb armilles antibales.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 28 ago. 2012, 19:36

alp2500,Pero que no hi ha jutges en aquest Campionat?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 28 ago. 2012, 21:20

Per desgràcia meva Batet, la persona encarregada d'organitzar el campionat era jo, però a Cerdanya tens un petit problema, Cada Campionat vol marcar diferències amb els demés i vol marcar les seves normes, hi ha partides que s'acaven a 100 altres a 101, uns pots carregar l'altres no, i volen qiue t'adaptis a les seves normes, i desprès hi ha el que es fa les seves normes segons van les partides i com es un campionat de costellada la veritat que no te massa importància, Però clar seria així si jugessin gent noble, però noi per una espatlla en hi ha que es deixen matar.
Resulta que la parella que li van picar el renunci es van posar d'acord amb l'altre parella perquè se li marquès i no buscar problemes, davant d'aquesta situació i que expliquen les coses a mitges i no t'enteres de la veritat fins al cap de una setmana els inmorals van guanyar el campionat, i això es el que em fot mes ràbia, tot la resta tant és , perquè clar la meva comarca es molt petita i se sap tot.


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron