Gran Nord, que us va semblar butifarrament parlant!!

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Gran Nord, que us va semblar butifarrament parlant!!

EntradaAutor: Carles » 26 jul. 2012, 13:42

Hola hola !

Apart del fet graciós que es veiessin els cartes i el ButiNET, que us va semblar butifarristicament parlant???

Per començar, se'ls veia molt forçats al tirar les cartes .... les deixaven a al taula, que diria que no ho fa ningú.

I no em va agradar gens lo de les trampes de l'alcaldessa ..... ni que venint d'un polític no em podia esperar res millor :-(

PD: haig de dir, que jo només vaig participar en això, cartes i programes ..... o sigui que no em foteu les culpes a mi :-p

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 jul. 2012, 14:21


Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 jul. 2012, 14:22

Fica-ho aquí home, per animar el tema :-p

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 26 jul. 2012, 19:57

Jajaja, la veritat és que estic bastant d'acord amb DeepButi:

DeepButi ha escrit:A vent del pla no sabien ni aguantar les cartes. A Nord deixen clar que es un joc a) de tramposos (Alcaldesa explicant que si dona dos copets ...) b) on se n'apren en dos dies o es pot jugar sense saber-ne (la mossa deixa clar al començament que ni n'ha sentit a parlar mai). En definitiva ... penós com sempre. Un fàstic.


Suposo que la finalitat era treure una mica de punta al joc, com qui en fa una caricatura. De totes maneres es mostra el joc i en algun moment s'ajusta més a la realitat...

En algun campionat he vist coses semblants i pitjors respecte a no aguantar les cartes, fer trampes, jugadors que comencen allí mateix a aprendre a jugar, etc.

Una mica distorsionat però no crec que fos gaire comercial aguantar "un minut de silenci i bones maneres" per televisió! :-)

droig

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 27 jul. 2012, 09:34

Es evident que no dona una imatge correcta i precisa del joc pero tampoc era un documental.

La veritat en vaig quedar força content que fossin capaços de convertir la botifarra en la trama d'un capitol, fet que al meu entendre ajuda a donar-la a coneixer a una gran part de la poblacio que no sap de la seva existencia, algun l'oblidara i altres s'hi interesaran i ja aniran coneixent-la.

En quan als guionistes , un pres que ha de jugar una partida vital i no ho pot fer al estar tancat ,no se una mica d'imaginacio haguesin pogut imaginar-se un programa per a poder jugar a traves d'internet a la botifarra i els hi solucionava la trama.


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron