Per a molt principiants

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)
ildiberis
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 gen. 2014, 11:54

Per a molt principiants

EntradaAutor: ildiberis » 09 gen. 2014, 13:02

Hola a tothom!
El cas és que fa molt poc que amb els de la colla hem començat a jugar (un dia d'avorriment un va recordar que de petit havia après les normes amb el padrí i tal) i s'ha convertit en un autèntic vici. Com que sempre juguem entre nosaltres ens ho hem anat fent a la nostra manera i quan juguem amb algú de fora de la colla i que en sap ens emportem unes bronques impressionants, especialment a l'hora d'interpretar els descarts i d'obrir pal.
Hi ha algun lloc on es donin unes pautes generals per a principiants?
Les genialitats, si de cas, ja les guardarem per a més endavant, ara només és per estalviar-nos les bronques innecessàries hehe.
Moltes gràcies

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 09 gen. 2014, 16:15

Hola!

En la web principal del butinet, www.butinet.cat , tens a la esquerra, a la part de baix, uns enllaços que diu Manuals de Botifarra
Tens Reglament, variants y com jugar.


Nu se si et servirá per que no et fotin unes " impresionants bronques ", pero ahí quede.
De totes formes una cosa et dic, yo no admitrie que me fotesin eixes bronques y mes en la meva casa.

Un dels principis de la butifarra, deu de ser la bona educació y pasar una bona estona, encara que bronques la veritat, tots em passat.

Adeu!

ildiberis
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 gen. 2014, 11:54

EntradaAutor: ildiberis » 10 gen. 2014, 20:47

Moltes gràcies! M'ho aniré mirant amb tranquilitat.
Això de les bronques... què seria la borifarra sense dos companys que s'esbronquessin? Almenys jo sempre ho he vist així hehe. El que passa que és més divertit quan et pots cridar en dues direccions (sempre que hi hagi prou confiança, és clar)
Salut i gràcies!


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron