Seria interesant fer un CheCK per finalitzar la partida si tots estan d'accord. Perque aixi no conti com a abandonada al primer que marxi.
Aixi si el butinet a tinguit un mal funcionament ( l'altre dia es va quedar repartint les cartes, despres de 2 minuts aixi van tenir que marxar ) o algu a de marxar i els altres estan d'accord faria millor el joc.
El bug de donar-li a UNIR-SE i es queda penjat amb va pasar a mi, i to vaig comentar.
No m'agrada no poder posar-hi nom a la partida del butinet, i que el nom de la partida sorti darrera tampoc ( Comentaris personals )
Es podrian fer les cartes en format VECTORIAL? perque no pixelin?
També estaria bé posar un limit de temps per tirar un carte, recollir, etc. Per exemple 2minuts o 1minut ( Aquest ultim millor ), per si algú marxa i deixa el butinet engegat ( m'ha pasat alguns cops ) si es compleix el temps, recollir automaticament, etc. ( Si es poses aixo, hauria de haver un check per posar la partida en PAUSE per si algú te PIPI, i els altres li permeten marxar
Posibles Bugs: La llista no marca bé quants jugador hi han jugant (Entres i et diu que esta plena, i marca 0 o , etc), m'ha donat l'impresio que a vegades esperan a la informacio de les persones que hi han dintra, no sorten les correctes.