Resum dels campionats on line

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Resum dels campionats on line

EntradaAutor: Angeles » 10 gen. 2009, 22:06

Hola Carles,

Abans en el quadre resum dels campionats on line, hi havia una columna (POS) que indicava en quina posició havies quedat en aquell campionat. Si no hi havies participat hi havia un ---. M'agradava molt

La podries tornar a posar o el nou sistema de recollida de dades ho dificulta?

Gràcies.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 gen. 2009, 23:00

Hi segueix sent! Això si, has d'estar loguinejada a la web !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 11 gen. 2009, 00:03

Ui és cert :oops:

Gràcies

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 11 gen. 2009, 01:12

"... has d'estar loguinejada a la web" :shock: :shock: :shock: (ai...good,good!) primavera :wink: (i jo .... continuo sense poder fer el punt i a banda, au! tot ben seguidet!)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 11 gen. 2009, 14:54

Hola primavera.

Jo tampoc puc fer el punt i a banda, ni copiar, ni enganxar .... si he obert butinet amb Internet Explorer, en canvi si ho faig amb Mozilla Firefox si em deixa.

És un embolic perquè per a jugar he d'obrir-lo amb Internet i si vull contestar o escriure als forums he de tancar i tornar-lo a obrir amb Mozilla. :twisted:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 11 gen. 2009, 15:30

Hola.


Proveu primer d’entrar en el xat abans de posteixar, proveu si us va be

Bet

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 11 gen. 2009, 23:51

Gràcies Àngeles! :oops:
Però, saps.... la Bet té raó. No cal passar per Mozilla si entres abans a la sala. :P
Veus... punt i a banda.
I, punt i a banda. :roll:
Gràcies Bet!

primavera :wink:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 12 gen. 2009, 11:23

Hola Bet,

Hola Primavera,

Segur que és com diu Bet. El meu problema és que si entro primer al xat no puc entrar a la web des d'allà ( l'? no em funciona) i per fer-ho he de tancar tot i tornar-lo a obrir. :twisted: :twisted:

Tampoc puc obrir cap adreça web d'informació des del general. He de copiar i després enganxar. Imagino que deu ser problema meu perquè si ho provo des d'altres ordinadors (el de la feina per exemple :roll: ) si em deixa.

Anirem trampejant com fins ara.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 11:38

Angeles ha escrit:El meu problema és que si entro primer al xat no puc entrar a la web des d'allà ( l'? no em funciona) i per fer-ho he de tancar tot i tornar-lo a obrir. :twisted: :twisted:

:?: :?: no ho entenc. Per obrir un navegador (Explorer, firefox, el que sigui) no cal tancar el ButiNET. Simplement aparca el ButiNET i clic a la icona del teu navegador.
Què em perdo??

Angeles ha escrit:Tampoc puc obrir cap adreça web d'informació des del general. He de copiar i després enganxar. Imagino que deu ser problema meu perquè si ho provo des d'altres ordinadors (el de la feina per exemple :roll: ) si em deixa

Sí, això ens passa a molts. Jo tampoc puc.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 12 gen. 2009, 15:41

DeepButi ha escrit:
Què em perdo?

El problema està en que realment qui està perduda penso soc jo :oops:
Mira t'explico pas per pas el que faig.
Des de l'escriptori del meu PC tinc la icona de butinet.
Quan vull entrar faig el doble clik sobre ella.
Se m'obra directamentl a web i el requadre en mig per a connectar al xat.
- Si accepto la connexió al xat i entro, des d'allà no puc entrar a la web perquè el ? per consultar la web no em funciona.
- Si no accepto la connexió del xat tinc la web però no em funciona ni el copiar, ni el retallar, ni el enganxar, ni el punt a banda .....
Des d'aquí consulto els fòrums i si vull contestar alguna cosa he de tancar i obrir de nou la web des de firefox.
Potser el problema radica en que el tinc descarregat malament el programa, no ho sé.
Ja t'ho deia DeepButi. Em perdo en tecnicismes :twisted:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 16:12

Angeles,
em sembla que et compliques la vida.

El ButiNET és el ButiNET i millor no el barregis amb l'accés a pàgines web.

Tu obre el ButiNET per jugar a la botifarra, parlar al xat, etc.

I obre un navegador (el que vulguis: Explorer, Firefox, etc) per mirar pàgines web, escriure als fòrums etc.

Pots tenir obertes les dues coses al mateix temps. Igual que pots obrir un editor i/o un full de càlcul i/o qualsevol altre cosa.

"Normalment" el ButiNET quan punxes una adreça que algú escriu als xats t'obre el navegador, però això deu tenir algun misteri perquè últimament no ens funciona a molts.

O sigui que ... simplifica!

ButiNET => Botifarra
Navegador => Internet.

I és que la infumàtica és això: infumable! :P

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 16:16

Ostres ... és que ni se m'havia ocorregut provar-ho!!!! Ara veig el què voleu dir. Esteu fent servir el ButiNET per navegar per la web!!!!! Alusina vesina.

Lo dicho: el ButiNET per jugar a la botifarra. I obre un explorador a part per anar a les pàgines web que vulguis, inclosa www.butinet.cat.

Suposo que en Carles opinarà diferent :wink:

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 gen. 2009, 17:32



Fer servir el butinet per navegar? qui ha dit això?

El q li passa a l'Angeles, q em passa a mi des de fa temps, és q si vols publicar un post quant entras a la web al obrir el programa, no funcionan algunes funcions, allavors has d'obrir-la amb un navegador i, voilà! sí funcionan.

Jo tampc puc anar a la web del butinet fent clic a la ? perq no s'obri l'enlaç ni mirar els links q es posan al xat fent clic, perq tampc s'obrin, ni veure les firmes al llibre de visita.

Si el problema és per fer servir l'Explorer, no estaria malament una noteta adalt a la web q diguessi quelcom com: "Web adaptada pel navegador Firefox, algunes funcions poden no estar disponibles pel Explorer"...




Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 12 gen. 2009, 17:44

Exacte Peach,

Tenim els mateixos simptomes.

Vaig esborrar fa dies tot el butinet i me'l vaig descarregar altre cop obrint-lo des de Firefox i tampoc se m'ha solucionat. Però vaig fent.

DeepButi gràcies per les teves respostes però em perdo una mica i no sé com ho he de fer per poder obrir el joc sense la web. Però és igual, tranquil que com li he dit a Peach, vaig fent. Gràcies.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 12 gen. 2009, 17:44

Aviam per dir coses no quedem :P

si no us funciona l' ? preveu apretan : Ctrl+alt+ enter.


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

cron