) mmm.. ma kedat molt trabalenguas no??
 ) mmm.. ma kedat molt trabalenguas no??  però ja m'enteneu!! jejeje
  però ja m'enteneu!! jejeje
 grgrgr em vénen unes ganes de tremendes ja no d'invocar a sant vicenç sinó a la verge de la penjada del pc* per poder fugir d'akella partida doncs sok una ferma defensora de que a la Buti (com en altres joks que ara nu venen al cas
 grgrgr em vénen unes ganes de tremendes ja no d'invocar a sant vicenç sinó a la verge de la penjada del pc* per poder fugir d'akella partida doncs sok una ferma defensora de que a la Buti (com en altres joks que ara nu venen al cas   jeje) s'hi juga a dos!!!
  jeje) s'hi juga a dos!!!

jejeje
  jejeje
 Enric_Cp jo sok d'Olot i en el supòsit que exposes de que a l'esquerra et surten de 6 de copa i tu no tens ni copa ni trunfu SI QUE ES POT CARREGAR!!!
 Enric_Cp jo sok d'Olot i en el supòsit que exposes de que a l'esquerra et surten de 6 de copa i tu no tens ni copa ni trunfu SI QUE ES POT CARREGAR!!! jiji,
 jiji,
 perquè resulta que és la opció més votada ... i no hi juga ningú. Genial, oi?
 perquè resulta que és la opció més votada ... i no hi juga ningú. Genial, oi?

, ara que ja m'he explaiat a gust us deixo ... feia temps que no escrivia
 , ara que ja m'he explaiat a gust us deixo ... feia temps que no escriviaweno enric ja pots anar començant a comprar els entrants per menjarte la samarreta els cordons de les sabates i tot lo que has promet, perque al meu poble tots tiren la mes petita sempre, i aixi ha sigut tota la vida, em sap greu per tu i per les teves magnifiques teories pero la vida es la vida i si noi hi ha llocs on es tira la petita excepte quan es del company i es carrega, pero carregar de cares als altres això pecat
vinga una abraçada
all
posdata: Srl Enric cp Deepbuti o com sigui, si el jugador de la meva esquerra surt de 6 de copes i jo no tinc ni copes ni trunfo puc carregar i sino tirar la petita
 ... però no m'he de menjar la samarreta.
 ... però no m'he de menjar la samarreta.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 271 visitants