El renuncio com a recurs

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 31 març 2009, 22:23

I com saps que no es va demanar disculpes? estaves? ho vam fer.
marcaramelo l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 març 2009, 22:34, en total s’ha editat 1 vegada.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 31 març 2009, 22:31

marcaramelo ha escrit:Puc opinar perque hi era a la partida, i t'he de dir 1717 que estàs equivocat... el renunci es va fer quan ja s'havien fet més de la meitat de les basses de la partida, de fet, els punts del renunci no eren decisius a la partida, quan es va fer, la partida ja estava perduda. No es va fer per enganyar a ningú, ni en la intenció de faltar el respecte els contraris, i si es van sentir ofesos em disculpo. Pot ser el 6_euros es va equivocar (les bromes s'han de saber a qui es fan)

Si estic equivocat, accepte les meves disculpes.
Tens rao, les bromes no tohom les accepta, i si aquest fet es detecta a temps, crec que el millor es tallar-ho tot disculpanse.
marcaramelo ha escrit:I si la parella contraria no ho va trobar bé, ho entenc, però torno a dir que en cap moment la conversa posterior podia ofendre a ningú.

No tinc cap inconvenient en acceptar la teva versio, i com has pogut veure en cap cas he justificat o retret el fet d'utilitzar la paraula impresentable per part de l'altre parella, ja que no tinc prous elements d'analisis, a part de que tampoc m'afecta directament. L'unica mencio que he fet d'aquest tema, es aclarir al plana, el que habia dit l'altre parella uns posts mes amunt.
marcaramelo ha escrit:Em sap greu la manera i la facilitat que teniu de jutjar a les persones.

No crec que en cap post he fet cap judici de 6_euros, el que si he jutjat es que aquesta jugada per mi es una trampa, ara anomenada falta.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 31 març 2009, 23:23

peach ha escrit:falta quan es fa involuntariament i trampa quan es fa voluntariament (pels motius q siguin)

Ni Deu coneix la voluntat dels homes, com vols saber tu quant es voluntari o involuntari?
Cacharpes ha escrit:així doncs QJQ,
com que en cap diccionari defineixen ''comunicació'', com a falta, es pot comunicar al company el joc mes adient en tot moment, via MSN, telèfon o a crits, tan es tampoc serà mai trampa

Tota infracció a una conducta descrita en un reglament es una falta. Si algú utilitza tàctiques,medis o qualsevol argúcia, no descrita, fa trampes. es força senzill comprendre la diferencia....................
1717 ha escrit:..........tothom es lliure de enrocarse en la postura inicial, i si a mes a mes alguna de les "vaques sagrades *", li donen suport ......
* Vaque sagrada: segons el diccionari Cruyffià significa persona de pes (no grassa), lider, persona que pren decisions, llum a seguir, etc.

QjQ ha escrit:Publicat: 26 Mar 2009 22:29 Assumpte:
Es fer trampes fer un penalti per evitar un gol segur?
Es fer trampes fer personal per recuperar la pilota en bàsquet?
Es fer trampes dissenyar un difusor que fa que el Formula 1 tingui mes estabilitat a les curves?
Es fer trampes utilitzar el reglament en profunditat...........?

Us he de dir que a mi personalment no m'agrada utilitzar el renunci com a recurs, segurament per que tinc pocs recursos .

Però puc entendre el debat obert per en 6_euros...........


El que deia, NO M'AGRADEN ELS RENUNCIS NI ELS FAIG NI COM A RECURS NI VOLUNTÀRIAMENT
Puc entendre que algú obri un debat l'any 2007 per parlar-ne, com puc entendre qualsevol debat sobre qualsevol cosa o tema que vulgueu......
Això es el que deia..................

I mira vaca no ho soc, ho acabo de comprovar, banyes es molt probable que en porti, la vida es dura, però d'aquí a ser vaca , como que no..........
Pes el just per l'alçada,potser una micona més...... lider ni els gossos de casa em fan cas, decisions en prenem tots, des de el moment que estem aquí, i llum pos mira no, el que ens estalviaríem de fras., si fes llum.

:D :D :D

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 31 març 2009, 23:46

QjQ ha escrit:
peach ha escrit:falta quan es fa involuntariament i trampa quan es fa voluntariament (pels motius q siguin)

Ni Deu coneix la voluntat dels homes, com vols saber tu quant es voluntari o involuntari?



Involuntari és quan se't va el mouse et saltes l'avis i dius: disculpeu he fet un renunci i ho denuncies tu mateix. Voluntari és quan ho fan i no diuen res aveure si cola.

PS: Per parlar de Teologia millor un altre fil oi?

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 31 març 2009, 23:47

QjQ ha escrit:Ni Deu coneix la voluntat dels homes, com vols saber tu quant es voluntari o involuntari?


el que ho fa no ho sap?

QjQ ha escrit: Assumpte:
Es fer trampes fer un penalti per evitar un gol segur?
Es fer trampes fer personal per recuperar la pilota en bàsquet?
Es fer trampes dissenyar un difusor que fa que el Formula 1 tingui mes estabilitat a les curves?
Es fer trampes utilitzar el reglament en profunditat...........?

a la primera NO
a la segona NO
a la tercera NO
a la quarta: con la iglesia hemos topado "en profunditat" dificil definicio no creus. Vol dir p.e. que un cop definit el esprit de la llei, hem trobat un lloc on per que hi falta una coma, ja podem entendre que es fora de l'ambit d'aquesta llei?
Ja que has fet un regitzells d'exemples esportius, permeten que jo en possi un:
El "deu", quan va fer el gol amb la ma en el mundial i va fer guanyar el titol a la seva selecció per aquet fet, com que una ma en futbol esta tipificada com una falta directa (siguin o no voluntaries), tu podries dir sense cap remordiment als perdedors de un mundial, que en cap cas el Dieguito va fer uns trampa, ni tan sols una pilleria com alguns cules varen descriure una accio calcada del "deu actual" devant els pericus, i definir-ho com a falta? Jo personalment no.

QjQ ha escrit:Però puc entendre el debat obert per en 6_euros........... [/color]

el del 2007 jo també el puc entendre.
el problema es el del 2009

QjQ ha escrit:I mira vaca no ho soc, ho acabo de comprovar, banyes es molt probable que en porti, la vida es dura, però d'aquí a ser vaca , como que no..........
Pes el just per l'alçada,potser una micona més...... lider ni els gossos de casa em fan cas, decisions en prenem tots, des de el moment que estem aquí, i llum pos mira no, el que ens estalviaríem de fras., si fes llum.


no creus que sobre tot aixo?

1717

romin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 27 gen. 2006, 10:25

EntradaAutor: romin » 31 març 2009, 23:59

he de parlar més clar?
marcaramelo tu, vas tenir una actiutd correcte, disculpes? no les vaig veure, però si més no, no vas provocar cap situació estranya.
Però el teu compi .... ja ho he descrit en aquest post i no ho repetiré.

Hi ha qui "degota" fóra de test!!! ho sento , però ja podeu anar discutint si trampa o no. Va ser intencionat i si hagués colat, ell mutis. Broma? No i no.

Vam ser nosaltres qui ens vam adonar del renunci i aquest no es va veure fins al cap d'una estona d'haver-lo fet.

I va marcar el renunci (amb un comentari que ens ridiculitzava) per què nosaltres no en sabíem. És la meva paraula, i la del meu company. Si voleu us ho cregueu i si no SANTES PASQUES.
i ja callo, que ja es hora.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 01 abr. 2009, 00:20

Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.

Si algú utilitza tàctiques,medis o qualsevol argúcia, no descrita, fa trampes. es força senzill comprendre la diferencia....................


Ja se que creus que no entenc res de res, però en aquest cas es evident fa un renunci, calla, i fins que els contraris no el poden denunciar no diu res.
Ja em pots explicar que era broma, que tenia la partida perduda igualment, que es amic teu, o el que vulguis....
El fet es que fa una jugada il•legal amb l’ànim de guanyar uns puntets o de no perden tants, per mi es trampa i si parléssim d'un nick no conegut per tu també ho seria.
Qui fa trampes es un trampós.

També en pots dir ‘flatós’ ...que fa faltes intencionadament....si et be de gust, segueix descrivint el mateix.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 01 abr. 2009, 01:31

Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.


jajajajaja aquesta sí que és bona...

"No me jodas Rafa, la madre que me parió.
¿Penalty y expulsión?"

No sabia que cada vegada que abarrotava una manilla feia penalt :shock:
Les coses que es poden arribar a aprendre en aquest fórum!

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 01 abr. 2009, 07:07

abril74 ha escrit:

No sabia que cada vegada que abarrotava una manilla feia penalt :shock:
Les coses que es poden arribar a aprendre en aquest fórum!


Evidentment s'apren molt...si es sap lleguir es clar.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 01 abr. 2009, 09:40

Benvolgut 1717
Fa molt de temps, a bàsquet, un equip va perdre voluntàriament un partit, per que li convenia, encistellant a la seva pròpia cistella, el reglament ho permetia, després d'aquest fet varen canviar el reglament............

Fa varis posts el Carles deia que abandonéssim un debat, moltes vegades estèril i ens centréssim en si existeix alguna forma de resoldre-ho.

Jo no he cregut mai que el debat fos si X_XXXX es un trampós o no, si aquest fos el debat no hi hagués participat......... I esperaria del administrador dels forums que l'elimines immediatament. Ni en el cas de tramposos evidents que amb sis i semi de manilla o amb 4 manilles i un as ho passen hem obert un debat tal.

Avui, vulgueu acceptar-ho o no el "renunci" per el fet d'estar descrit en el reglament, es una falta penada amb la pèrdua de punts.

Els diccionaris es creant precisament per això, per evitar el debat sobre el significat de les paraules..........

A la proposta de canviar la forma d'actuar de Butinet, hem respost clarament que no. Si voleu modificar la pena per a fer un renunci, proposeu-ho, si aquesta ha de ser la pèrdua de la partida i tots hi estem d'acord, pos ho canviarem....... I proposarem que en tots els campionats presencials es faci el mateix. PROPOSAREMMMMM....................

I per últim, de molt bon rotllo, oi que si jo t'hagués qualificat de "Mosca collonera" haguessis respost.........




:shock: :shock:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 abr. 2009, 12:16

Cacharpes ha escrit:Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.
Ja se que creus que no entenc res de res, però en aquest cas es evident fa un renunci, calla, i fins que els contraris no el poden denunciar no diu res.


Dons posats a exemples extranys el teu no es "manco", jo no he vist mai un jugador que desprès de fer penalti, (i no li sancionin....) vagi a l'àrbitre i li digui: ei tiuuuu ets ceg o què????... no veus que he fet penalti!!!!!. La trampa grossa es que vingui un "Guruzeta" i t'el piti tres metres fora l'àrea!!!!!!!

aisenyor...

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 01 abr. 2009, 12:23

QjQ ha escrit:I per últim, de molt bon rotllo, oi que si jo t'hagués qualificat de "Mosca collonera" haguessis respost.........


i respon:

"quanta rao que tens !!!!!!!"

pero que vols que te digui, m'agraden les discusions, sempre que siguin de bon rollo clar.

1717

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 01 abr. 2009, 14:35

plana ha escrit:
Cacharpes ha escrit:Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.
Ja se que creus que no entenc res de res, però en aquest cas es evident fa un renunci, calla, i fins que els contraris no el poden denunciar no diu res.


Dons posats a exemples extranys el teu no es "manco", jo no he vist mai un jugador que desprès de fer penalti, (i no li sancionin....) vagi a l'àrbitre i li digui: ei tiuuuu ets ceg o què????... no veus que he fet penalti!!!!!. La trampa grossa es que vingui un "Guruzeta" i t'el piti tres metres fora l'àrea!!!!!!!

aisenyor...


No tant aisenyor, que fa que t'emboliquis fort !

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 01 abr. 2009, 17:03

Renuncis
Qualsevol transgressió de les normes del reglament constitueix un renunci que es penalitzarà amb la pena que s’hagi convingut.
En els campionats, la sanció per renunci és pel total de punts que estiguin en joc: 36 punts en joc normal i 72 en botifarra o joc contrat.

Brutícies
Se’n diu fer una brutícia, o fer joc brut, de l’acció encaminada a saltar-se la regla de no comunicar res al company sobre les cartes que es tenen o es desitgen. És el que comunament se’n diu “picar-se les cartes”.

Òbviament, no es tracta de dir clarament “Si tens joc, contra” o “Surt d’espases”, accions que serien considerades directament renuncis i castigades com a tals. És tracta d’una manera molt més subtil d’indicar coses prohibides al company, una pràctica dissortadament força present en campionats en què es juguen premis importants o diners.

Alguns exemples de brutícies comunes:
- Fer certa retenció a l’hora de subhastar o de delegar.
- Fer mala cara o un mal gest per la decisió del company.
- Acompanyar la carta amb molta energia quan és ferma, i amb molta displicència quan no ho és.
- Tenir una mímica convinguda amb el company per passar-li senyals de tota mena.
- Enunciar els trumfos o la subhasta segons frases senzilles però amb clau per el company. Per exemple: “Espases” o “Cantarem espases” segons tingui un joc bo o fluix, “Delego” o “Saps què, t’ho delego” per indicar en el primer cas que et delego per mal joc, o que ho faig perquè tinc un joc boníssim en el segon cas; etc.

És molt difícil demostrar la mala fe en tots aquests casos, i això encara fa més lleig l’ús d’aquesta mena de trucs. Els jugadors que estimen la botifarra no fan mai brutícies de cap mena per la simple raó que els trauria la gràcia principal del joc: el repte intel.lectual de saber llegir el que les cartes diuen i decidir, basa a basa, la millor jugada.

“Com es juga a la botifarra” – Llorenç Guilera i Agüera. Editorial Almon , S.L.


Carles,
la meva proposta és que veient que tothom coincideix en no permetre el joc brut dins de Butinet, arreglis com més aviat millor el tema dels renuncis (pot arribar a ser tan senzill com informar a la gent de com els ha de denunciar), i et dediquis a posar els instruments perquè puguem revisar aquells dats en que considerem que ens han fet brutícies i ho poguem denunciar.

No deixa de ser injust que en un dat en el que la parella infractora ha perdut 72 punts hi dediquem temps i més temps, tot i tractar-se d'una "conya", i en canvi d'una parella que ha guanyat la manilla d'or algun mes continuem sense poder denunciar amb probes materials que "se les piquen", i d'una altre parella de la que existeixen probes més que evidents en els dats predonats que "se les piquen" continuin sense cap mena de penalització.

Al menys a mi em crea desconfiança quan em toca jugar partides de campionat contra ells, i tinc entès que alguna persona ha deixat de participar en els campionats per motius similars, la qual cosa em sap molt de greu.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 01 abr. 2009, 22:13

Nota oficial: El jugador 6_euros jugarà amb ajuda màxima (al menys aquells que juguin, no patiran)


.... o ni que sigui pq deixeu d'escriure


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

cron