)
 )
 ... de veritat algú s'ho creu això? ... Ja posats a fer també podríem dubtar que els arrobes ténen més manilles o qualsevol cosa així, vinga home, siguem serios.
 ... de veritat algú s'ho creu això? ... Ja posats a fer també podríem dubtar que els arrobes ténen més manilles o qualsevol cosa així, vinga home, siguem serios.
 numés ta contestaré
  numés ta contestaré 

perque lo tècnic el Carles t'ho ha explikat millor que ningú (nu te keixaràs ara eh?? jejeje)
 perque lo tècnic el Carles t'ho ha explikat millor que ningú (nu te keixaràs ara eh?? jejeje)
 si amb la cançó akella que ara tothom tatareja "....no me llames ilusoooo...porque tengo una ilusión...." etc etc
  si amb la cançó akella que ara tothom tatareja "....no me llames ilusoooo...porque tengo una ilusión...." etc etc  
   o bé que una sobredossi de CIA FBI 007 i CESID te fa sospitar de tothom
  o bé que una sobredossi de CIA FBI 007 i CESID te fa sospitar de tothom  
    o bé que a les partides dius secretitos de dificil confesión...
 o bé que a les partides dius secretitos de dificil confesión...  

pilliiiiiiiiiiiiin!!!!!!
 pilliiiiiiiiiiiiin!!!!!!  

jejejeje...
 jejejeje...

)
 ) 
 006'9
 006'9
 , sinó a Austria i acabant amb que jo tampoc ho veig be del tot
, sinó a Austria i acabant amb que jo tampoc ho veig be del tot   .
.

Anonymous ha escrit:Lo del log dels xats ... bueno, la gent malpensada continuarà pensant A per molt que els diguis B deu mil vegades. La veritat, per mi com si de veritat ho feu, no m'he d'amagar de res i el que dic ho pot llegir tothom. Però, deixant de banda temes tècnics, em semblaria molt raro que el Carles o qualsevol @ es dediqui a això ... molt poca feina s'ha de tenir per anar escoltant les converses dels altres.

... però la il·lusió m'ha durat poc, ara tinc dues primeres pàgines, la del 9 d'abril si hi poso el index.php i la del 19 de maig si no l'hi poso, però cap de les dues s'actualitza per molts ctrl+F5 que hi posi
 ... però la il·lusió m'ha durat poc, ara tinc dues primeres pàgines, la del 9 d'abril si hi poso el index.php i la del 19 de maig si no l'hi poso, però cap de les dues s'actualitza per molts ctrl+F5 que hi posi   .
 .
 .
 .
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 195 visitants