Botifarra i política.

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

Botifarra i política.

EntradaAutor: rimbo » 24 ago. 2009, 20:20

Salut a tothom!

Tot remenant per la xarxa vaig trobar de forma inesperada aquest escrit de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) on proposa al Govern que propiciï, afavoreixi i animi l’organització del 3er Campionat Nacional de Botifarra. En la proposta, ja ho veureu, s’anomena el ButiNET com a lloc que permet jugar en xarxa.

Amb el rerefons de la famosa integració, s’insta a organitzar un nou campionat nacional de botifarra després dels esdevinguts les temporades 1997-98 i 1998-99, els quals, segons l’escrit, foren de massiva participació i d’èxit rotund.

Tot aclarint, per a aquells suspicaços, que res amb lliga a aquesta formació política ni a cap altra, voldria preguntar-vos si algú ens pot fer cinc cèntims dels campionats nacionals esmentats.

Per si interessa algú, heus ací l’enllaç:

http://www.convergencia.org/fitxa_notic ... s_ID=16954

Cordialment,
rimbo

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 24 ago. 2009, 22:13

Hola rimbo, mira jo hi vaig participar al primer que va esser del Febrer a Juny de 1998.

Va esser de la següent manera et tenies que apuntar, primer a nivell de pobles el que es classificava una parella nomes , desprès anaves a la capital de la província al nostra cas Girona i també feien eliminatòries, no recordo quantes ni havia de cada província i la final penso va esser al camp del Barça, llavors t’enviaven els jocs de cartes un per cada participant per record la inscripció deia així:

I Campionat nacional del joc de la Botifarra (hi ha les quatre barres )
Trofeu Generalitat de Catalunya

Febrer/Juny 1998
L’escut de la generalitat i un patrocinador

Canals & Nubiola

(Jo ja no vaig sortir del poble , però tinc el record de les cartes i de haver participat)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 25 ago. 2009, 10:15

La final del segon es va fer si no recordo malament a Vilanova.

La "classificació" per les finals provincials era qualsevol cosa menys "seria". Cada club hi enviava els guanyadors del seu campionat, però ningú controlava de cap manera aquests campionats, de manera que a la pràctica cada club hi enviava a qui volia.

Encara dec tenir per casa el carnet de "federat" que es va fer en ocasió del primer.

Els organitzava una empresa privada, no recordo el nom, que rebia una subvenció de la Generalitat. Quan es va acabar la subvenció i com que no era negoci, es van acabar els campionats.

Les finals es van jugar amb una primera ronda de dats predonats, per grups (em sembla que de 16 parelles). No recordo tampoc les següents rondes com es van fer.

Com a curiositat al camp del Barça hi vaig portar els meus robots (encara no existia el ButiNET) en plan demo, invitat pels contactes que tenia a la Federació.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 25 ago. 2009, 16:06

Imatge
Els carnets de la ex-Federació son del 99.
Deep em penso q el segón any a Vilanova va ser la final de la provincia de Barcelona o i després varem anar a la final al camp del Barça i la final de Barcelona el primer any crec recordar q va ser a un hotel a Sants

PS: Segón el llibre d'en Llorenç Guilera la Federació del Joc de la Botifarra e´s va crear al febrer de 1999.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

cron