Canvis amb els convidats

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Canvis amb els convidats

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2009, 17:16

Tal com he dit en el post del ranking, aviat es faran canvis pel que fa el tema convidats ..... i ja que ho dic, doncs ho faig ben fet i obro fil nou :-p

------------------- (va per llarg) ----------

Ara fa un any, es va prendre una decisió en la que els usuaris que no pagaven la quota del ButiNET, entraven com a convidats, sense nick, amb algunes limitacions, però sense limit de partides.

Jo pensava que els dos "mons" podrien conviure be plegats, però sembla que els dos mons son massa diferents i s'han anat separant cada vegada mes, i no acaba de funcionar del tot.

El problema principal, es que la sala "General" es la selva. Els convidats estan encantats amb la sensació d'anonimat que els dona no tindre nick, i fan que molts cops no es comportin adequadament: abandons, insults, entre d'altres.

En resum, quan parles amb convidats, hi han dos grups: els que estan cansats dels que abandonen i insulten, i els que estan com peix en el aigua com a convidats i sense límits de partides !.
I tots ells encantats de ser convidats, de fet, fa molt de temps que no sento cap convidat que es queixi de no tindre nick.


En canvi, el que si que s'ha demanat varies vegades, son usuaris de quota que volen saber els nicks dels convidats.


Per tant, s'està plantejant el fet de que els convidats tornin a tindre nick i a "canvi" limitar el joc d'aquests.

Algunes opcions que s'estan plantejant son:
* Limitar les partides creades automàticament.
* Ajuntar les sales General/ButiNET.
* Límit de partides i/o temps de joc dels convidats al dia/setmana.


Weno ...... s'accepten opinions, suggeriments, propostes, idees, etc :-p

----------------

I dos preguntes:
* Si es torna els nicks als convidats .... voleu saber d'alguna manera qui es convidat i qui no ?
* Creieu convenient ajuntar les dues sales ? El problema que li veig, es que si ajuntem la sala ButiNET (on hi ha tranquil·litat) amb la sala General .... em fa por que es perdi l'encant de la sala ButiNET.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Canvis amb els convidats

EntradaAutor: Angeles » 31 ago. 2009, 17:49

Carles ha escrit:* Si es torna els nicks als convidats .... voleu saber d'alguna manera qui es convidat i qui no ?

A mi m'agradaria saber qui és convidat i qui no.
Carles ha escrit:* Creieu convenient ajuntar les dues sales ?

No. Penso sales separades és el millor. Nosaltres poden accedir a les dues i ells a una sola. Crec que és aventajós pels abonats.

I m'agrada la idea de la limitació de temps/setmana pels convidats.
Limitar les partides creades automàticament ja no tant.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 31 ago. 2009, 17:50

Opinió:

1. Tot nick nou té X hores (20?) d'accés a totes les funcionalitats. A partir d'aquí, cada X hores (10?) va perdent funcionalitats:

(sense cap ordre especial)

* No poder entrar a campionats
* No poder crear partides
* No poder entrar a una altra partida fins passats X minuts
* No poder parlar al xat
* No poder veure les seves estadístiques
* No poder entrar a les sales reservades
* No ... (s'accepten idees)

2. A la sala general no es creen partides continuament. Quan en comença una no se'n crea una altra fins passats X minuts (5?).

Jo crec que aquesta funcionalitat és el què fa que ja els estigui bé no pagar quota, total poden jugar sempre.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2009, 17:57

Gràcies per les respostes :-)

El problema de tindre tots els drets al fer un nick nou, es que la gent que tingui coneixements, anirà creant nicks i anirà entrant. A més, aquests solen ser els que mes merder foten normalment.

Per tant, o es busca un sistema per impedir que la gent vagi registrant nicks, o directament entren amb les limitacions.

El fet que els primers dies vegin tot, te avantatges clares pels nous, ja que entraran i veuran lo bonic, en comptes de la selva.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 31 ago. 2009, 18:11

Demana un numero de mobil i envia un codi per SMS. Avui en dia tothom en té.

Si un mobil demana més de 3 nicks, espera 24h per enviar-lo ... o 48h ... o no l'enviïs si no et mereix confiança.

Es pot fer fins i tot manual, el nombre d'usuaris ho fa assumible.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2009, 18:20

La idea seria fer-ho manual si .... i de fet, amb un mòbil un nick, es de sobres.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 31 ago. 2009, 19:17

Carles ha escrit:Per tant, o es busca un sistema per impedir que la gent vagi registrant nicks, o directament entren amb les limitacions.

El fet que els primers dies vegin tot, te avantatges clares pels nous, ja que entraran i veuran lo bonic, en comptes de la selva.


Jo crec que donaria tots els drets.... pero limitaria el temps:1/2 hora diaria i/o fins acabar la partida en curs; i un campionat setmanal.

Els nous podrien veure les aventatges... i els de sempre podrien jugar gratuitament almenys una partida sencera al dia.

D'aquesta manera es suprimiria "la selva", dons en mig hora poca maranya es pot fer....

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

Re: Canvis amb els convidats

EntradaAutor: maitechula » 01 set. 2009, 00:57

La proposta me sembla be, respecte la meva opinió a com podria ser es:

* Ajuntar les sales General/ButiNET.

Jo no juntaria les sales, com diu l'Angeles te que ser una ventatge dels abonats

* Límit de partides i/o temps de joc dels convidats al dia/setmana.

Limitaria el temps de joc

* Si es torna els nicks als convidats .... voleu saber d'alguna manera qui es convidat i qui no ?

Sí, m'agradaria saber qui es convidat i qui abonat

També faria 1 o 2 campionats al mes on puguessin entrar els convidats, i només permetria la participació als convidats verds, premiant aixi el correcte comportament de no abandonament de partides
Els convidats que participin als campionats no obtendran ranking.

Respecte la propostad'en Deep de fer l'abonament per medi d'un sms me sembla bona idea per controlar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 set. 2009, 08:39

M'agrada lo de fer 1 o 2 campionats al més per convidats (verds).

Adéu !

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 01 set. 2009, 21:41

Estic totalment d'acord amb el que diu la Maitechula (seriosament).

Felicitats Carles per la decisió de fer canvis.

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

canvis amb els convidats

EntradaAutor: misae » 02 set. 2009, 00:26

Home, sembla que comença a haver seny en aquesta santa casa !!! En general, i sense que serveixi de precedent, m'apunto a les raons de la maitechula, jejeje.Però afegiria...estonetes per estar a la sala butinet..perque anessin veient l'ambient que hi ha..i si els interessa o no.Sincerament , amb els campis i prou no crec que s'aboni gaire mes gent. Som molts els que pensem que amb un campi a la setmana de 4 mans i mitja horeta per partida en teniem prou..i la resta a disfrutar..... conèixer gent, i fer partides disteses i divertides. Rectificar és de savis i crec que ara has estat savi , Carles.Es la meva humil opinió com a consumidora.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 02 set. 2009, 01:52

Wue...
No ho tinc clar, crec que el problema dels convidats es perquè de fet ja tenen massa ''privilegis'', es a dir poden jugar totes les partides que vulguin, i poden fer tant el ruc com els vingui en ganes, en jugo moltes de partides amb convidats i molt poques les acabo si van perdent, si guanyen si que acaben normalment.

Si ara fas això que dius la meva pregunta es perquè haig de seguir sent abonat?, sent convidat ja tindria les mateixes prestacions que faig servir ara, un o dos campis al mes es el que normalment puc fer, rànquing? jejeje en el meu cas... tan es.

No crec que millorar les prestacions dels convidats aporti res, i molt menys aconseguir mes abonats, en tot cas si es podria deixar entrar a tothom via sms com diu en deep, i tenir accés a tot però nomes un temps curt, desprès ... si vols t'abones, o be jugues contra els robots, res de partides gratis automàtiques, ni que et puguin convidar ni res de res.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 set. 2009, 11:49

Hola Cacharpes !

No no, l'idea en conjunt és limitar el que poden fer els convidats, en cap cas ampliar-los.

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 02 set. 2009, 12:45



Tema nou usuaris:
Sempre he opinat q un nou usuari hauria de conèixer i gaudir de totes les prestacions per poder avaluar el joc i si l'agrada pagar quota després, o no.

Durant aquest temps d'avaluació el nou usuari aniria perdent prestacions fins:

a) no poder entrar a jugar ni registrar cap nick amb la mateixa MAC address si no paga.

b) continuar com convidat amb nick i jugar a partides creades pel programa o per invitació i MUT, tant al xat com a la partida. (aquesta opció per fer quorum quan no hi ha suficients usuaris abonats i ja se'ls identifica com convidats per muts.)

Una sala per convidats sense identitat amb un registre obert de nicks (més els milers q ja hi ha) generarà usuaris convidats eterns de dificil control.

Com q entenc q del q es parla és de aconseguir més usuaris d'abonament, es a dir q hi hagi més jugadors abonats disponibles a totes hores no més dissitjar a Butijocs q estudie la formula més adequada per fer de dos mons antagònics un, i no dos "mig mons".

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

NO ÉS BUFAR I FER AMPOLLES.

EntradaAutor: corpetit » 02 set. 2009, 14:36

Bona tarda,

Crec que el quid de la qüestió rau en trobar una manera d’identificar clarament els usuaris. Si no es troba la fórmula per fer-ho, penso que de res serviran les limitacions que es vulguin imposar.

Si una persona té una dotzena de nicks donats d’alta, ni que només pugui jugar una partida al dia, ni que només pugui participar en un campionat, ni que només pugui parlar 30 minuts pel xat; no servirà absolutament de res, sortirà i tornarà a entrar amb qualsevol dels altres que pugui tenir.

El tema mòbil és força interessant perquè dificulta aquesta promiscuïtat però també és relativament fàcil mantenir el teu número de mòbil i adquirir-ne un segon per fer aquest tipus d’accions. Pots canviar de número de mòbil sense cap cost, així com canviar-te de companyia, o demanar-lo a un amic. Vaig mirar-ho fa temps i hi havia companyies que et permetien canviar 3 cops el número totalment de franc. Sigui com sigui, aquesta mesura obstaculitzaria la creació de nous nicks.

El tema Mac address, segons diuen els entesos i grosso modo, no podem canviar-la però sí que podem enganyar a la nostra placa de xarxa fent-li veure o creure que té un altre número de Mac, tantes vegades com vulguem. Es veu que en diuen SPOFFEAR i, no cal dir que t’ensenyen com fer-ho, també gratis, és clar.

No està gens fàcil la cosa. Adéu.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron