Canvis amb els convidats

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
gemma10
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 10 gen. 2006, 09:45

EntradaAutor: gemma10 » 08 set. 2009, 12:00

ublicat: 03 Oct 2005 04:41 Assumpte: Normativa d’accés i d’utilització del ButiNET
Normativa d’accés al ButiNET:

Aquesta pàgina/joc és de caràcter gratuït i privat. Per tant l'accés a la pàgina o al joc pot estar restringit, reservant-se el dret d'admissió, i no som responsables de disfuncions o fallades a l'accés o visualització de la pàgina/joc.

La entrada a la web i/o al joc implica l’acceptació tant de la normativa d’accés al ButiNET com la normativa d’utilització del ButiNET, altrament no estàs autoritzat a accedir.

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=827

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 set. 2009, 12:07

Ostres, fas referencia a un post del 2005 :shock:

Però weno, també fa es podria aplicar, ja que hi ha una part del ButiNET que es GRATUÏTA i te unes normes que s'han d'acceptar.

Edito el post, ja que evidentment no està actualitzat.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 08 set. 2009, 15:56

Bona tarda,

Per acabar (d’una vegada) amb el tema de la delegació, imaginem, per un moment, que, entre d’altres, volem implementar les següents facultats o serveis. Aquests o d’altres de semblants o equiparables (o no):
    - L’esmentat rànquing voluntari.
    - Creació d’una lliga o lligues de la botifarra.
    - Possibilitat de gravar, guardar i reproduir les nostres partides.
    - Possibilitat d’estudiar-les podent tirar enrere, basa a basa, i veure on hem fallat.
    - Possibilitat de rejugar aquestes partides que revisem.
    - Observar recollir i, si convé, sancionar possibles irregularitats en el joc.
    - Partides d’espectador i amb les perspectives de joc que es desitgin.
    - Millorar i incentivar les enquestes, fomentant la seva participació.
    - Descomptes per als abonats verds.
    - Descomptes per als abonats pel que fa als productes adquirits a la “butigueta” i en d’altres establiments convinguts.

Sí, ja sabem que n’hi ha molts d’aquests que ni tan sols es plantegen ni es plantejaran mai però estic parlant hipotèticament ja que, és obvi que els caps segur que tenen moltes altres idees o propostes millors i més interessants. Només per fer-nos a la idea, al ritme actual, quan de temps podria suposar?

Ja sabem que es fa tot el que es pot i més però, alguns convidats o, fins i tot, abonats podran aguantar tot aquest temps sense caure en el desencís? La majoria estic convençut que sí però... tots? Esperem que sí.

Tranquil·litat i bons aliments. Adéu.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 09 set. 2009, 21:27

Sóc Usuaria de pagament i m'estic plantejant renovar la quota o no. (hem caduca el 30 de Setembre).
Les meves preguntes son:
-Si sóc convidada tindré nick i podré jugar una hora al dia, però aquesta hora haurà de ser seguida? O podré jugar mitja al mati i mitja al vespre?
- Si tinc més d'un nick això vol dir que en total podré jugar tantes hores com nicks tingui?
- Si el temps és limita tindre algun mitja per saber quan de temps he gastat? rellotge a la pantalla o similar?

I per últim, si no ajutem les dos sales, els usuaris convidats o de no pagament com podrem veure el bon rollu de l'altre sala? vull dir un usuari de pagament no entrara a la general (com passa ara) i seguirem practicament igual, no?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 set. 2009, 23:55

YruNe ha escrit:Sóc Usuaria de pagament i m'estic plantejant renovar la quota o no. (hem caduca el 30 de Setembre).
Les meves preguntes son:
-Si sóc convidada tindré nick i podré jugar una hora al dia, però aquesta hora haurà de ser seguida? O podré jugar mitja al mati i mitja al vespre?


1 hora al dia, reparteix-la com vulgis.
Però ni que tinguin nick, seguiran sent convidats, o sigui: res de crear partides, campionats, etc etc.

YruNe ha escrit:- Si tinc més d'un nick això vol dir que en total podré jugar tantes hores com nicks tingui?


Evidentment es controlarà ! Es un hora per persona, no per nick.

YruNe ha escrit:- Si el temps és limita tindre algun mitja per saber quan de temps he gastat? rellotge a la pantalla o similar?


En principi si.

YruNe ha escrit:I per últim, si no ajutem les dos sales, els usuaris convidats o de no pagament com podrem veure el bon rollu de l'altre sala? vull dir un usuari de pagament no entrara a la general (com passa ara) i seguirem practicament igual, no?


Com diu al text, de moment no es barrejaran ..... quan passin uns dies/setmanes, segons com evoluciona ja en parlarem.

Adéu !

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 10 set. 2009, 08:46

No veig clara el metode de control de nicks-persona. Penso que si un usuari es comporta correctament i no fa merder serà dificil saber si és el mateix que ja ha jugat una hora gratis o no.
Penso que si no poden crear partides tornarem estar com fa temps amb el programa, (alguns dels que tenien adsl demanaven que sels crees partides i l xat estava ple de algu que crei partida)
Penso que identificacio de pagament o no es lo de menys xk lo important es k es comportin be. A mi ahir em va faltar al respecte un usuari de pagament i de fet he jugat bastan am convidats i fa molt k ningu mel faltava, o sigui k .... no es questio de pagar

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 set. 2009, 09:21

Doncs jo també m'ho estic plantejant i també tinc algunes preguntes.

Si no hi ha prou abonats com per pagar un sou mínimament decent, tancareu definitivament el ButiNET?

I si aquest és el cas, tots els que reclamen i exigeixen el seu dret inalienable (suposo que perquè són molt guapos) a que els regaleu el vostre temps, esforços i diners ... a qui reclamaran? Potser al Síndic de Greuges?

Curiosa societat aquesta on exigim que els demés ens regalin les seves coses.

Usuaris de proves sí. Caradures no.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 set. 2009, 09:30

YruNe ha escrit:No veig clara el metode de control de nicks-persona. Penso que si un usuari es comporta correctament i no fa merder serà dificil saber si és el mateix que ja ha jugat una hora gratis o no.


Hi han moltes formes de saber-ho, independentment de si es comporta be o no.

YruNe ha escrit:Penso que si no poden crear partides tornarem estar com fa temps amb el programa, (alguns dels que tenien adsl demanaven que sels crees partides i l xat estava ple de algu que crei partida)


Però partides n'hi hauran, una altre cosa es que pugin jugar o no.

YruNe ha escrit:Penso que identificacio de pagament o no es lo de menys xk lo important es k es comportin be. A mi ahir em va faltar al respecte un usuari de pagament i de fet he jugat bastan am convidats i fa molt k ningu mel faltava, o sigui k .... no es questio de pagar


Evidentment que no es questió de pagar o no ..... hi ha gent impresentable a tot arreu. Però la quantitat de reports que rebo dels convidats, supera MOLT en numero i quan "qualitat" a la d'abonats.

DeepButi ha escrit:Si no hi ha prou abonats com per pagar un sou mínimament decent, tancareu definitivament el ButiNET?


No s'ha contemplat .... de fet, no crec que hi hagin masses empreses que facin plans per si no poden pagar sous.

DeepButi ha escrit:I si aquest és el cas, tots els que reclamen i exigeixen el seu dret inalienable (suposo que perquè són molt guapos) a que els regaleu el vostre temps, esforços i diners ... a qui reclamaran? Potser al Síndic de Greuges?

Curiosa societat aquesta on exigim que els demés ens regalin les seves coses.

Usuaris de proves sí. Caradures no.


Per això es fan aquests canvis, per augmentar la base d'usuaris de pagament.

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 set. 2009, 12:41

Continuo dient q em sembla perfecte qualsevol iniciativa per incentivar l'abonament al butinet i continuo dient q si Butijocs manté una sala per jugadors sense abonar-se (amb les limitacions q sigui) aquests jugadors entran i jugan de franc perq l'empresa ho vol així i no em sembla gens bé q se'ls tracte de caradures, i continuaré dient q mentres tinguin l'oportunidad de jugar de franc son tan "usuaris" com els abonats. El tema de compotament és un altre i el seu tractament, també. Jo faig servir gmail de franc i no per això penso q sóc caradura. Es un programa q tinc al meu abast i m'agrada i em convé, el dia q sigui de pagament, pagaré, o no, i no em pregunto d'on treu els diners Larry Page. Un nou usuari no te ni flowers de qui es Carles, ni de l'historia del butinet ni l'importa, ha trobat un programa per jugar a la butifarra i si li deixan jugar una hora al dia doncs feliç i content (i mai pensará q és un caradura) Repeteixo, tant de bó Butijocs trobi un plan de marketing per incentivar els abonaments. :wink:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 set. 2009, 13:05

peach,
jo no tracto de caradures a tots els no abonats. Dic que els que exigeixen gratuïtat perquè sí, quan a tot arreu les coses són gratis mentre qui les dona ho considera convenient i deixen de ser-ho quan no ho considera, que porten mesos i mesos fent milers de partides i exigeixen el seu "dret" a que els regalin l'accés, aquest sí, són caradures.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 set. 2009, 13:14

En el fons, esteu dient mes o menys al mateix, i em sembla que es una opinió majoritària.

I com diria el Laporta: "que no estamos tan mal, hombre!"

Adéu !

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 10 set. 2009, 13:25

Em sento "aludida" per lo de caradura ja que ve directament despres del meu comentari.
Doncs estic am la peach, faig servir una pila de programes per internet que no pago i em van la mar de bé. El msn, el facebook, gmail, .... nose d'on treuen els ingressos aquesta gent, suposo que publicitat i altres osties però no em considero caradura per fer-los servir.
D'altra banda jo m'estic plantejant de pagar o no perquè:
- A partir de l'Octubre per sort (o no) començo a treballar i a més comensare una carrera nova d'aqui dos setmanes, si a més això li sumes fer vida social (estar amb la parella, amics, pares, germans...) no em quedara massa temps.
La idea de no tenir nick no m'agrada pq el butinet es una bona valvula descapament per desconectar, jugar (o no) xerrar, fer broma amb coneguts, ....
Jugar una hora al dia gratuitament potser em seria favorable ja que dubto que en tingui molt més de temps lliure. Sóc caradura per això? doncs vale Deep ho soc!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 set. 2009, 13:33

Coi Yrune, o jo no sé escriure o interpretes molt malament.

Fer servir un programa gratuït és normal. Jo també n'utilitzo molts.

Utilizar-los per insultar, deixar partides penjades etc etc i a sobre posar el crit al cel perquè s'hi vulguin posar límits ... em sembla que no és ben bé el mateix.

Per altra banda, lamentablement, no són comparables MSN, Gmail, Facebook etc etc amb ButiNET. Els primers ténen un potencial d'ús de milions de persones i per tant, poden obtenir ingressos per publicitat, merchandising, etc. El ButiNET té un públic objectiu d'uns pocs milers de persones (2,000? 3,000?). Amb aquestes xifres, les companyies de publicitat no entren ni a considerar-ho, calen pàgines visitades diàriament per milions de persones.

Millor ho deixo còrrer, segur que també dec haver dit alguna cosa malinterpretable.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 10 set. 2009, 15:25

Es imposible fer entendre el que no vol entendre..butinet es de pago , tant dificl es de entendre?.Estem donan mes valor els que no pagan que els que pagen, ja cansa el tema, diria que carles dedicans mes tems que ja fa un any i......no se jo.ho digarem aixi

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 set. 2009, 15:47

El butinet és de pagament i disposa d'una sala per jugar sense pagar (amb les limitacions q siguin) el dia q la sala general no existeixi allavors no hi haurà usuaris q juguin sense pagar i santes pasques.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

cron