Tres del PP.

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Tres del PP.

EntradaAutor: Adonis » 25 set. 2009, 03:45

Arriben al infern el Camps, Rajoy i l’Aznar, el dimoni de la recepció ja se li feia la boca aigua,tres il•lustres personatges de la dreta espanyola per fi a les seves mans, ja sabeu que la burocràcia, tant per anar al infern com al cel es necessària, tenen de donar feina a mols àngels i a moltíssims dimonis, primer miren que a sigut de la seva vida, obres,malifetes, etc. :twisted:
Desprès de fer les oportunes diligencies, omplen els impresos per triplicat, no us penseu que no es fan les coses be en aquets llocs, per últim miren si tenen algun “padrí ”que els avali , per suposat anaven avalats per la” conferencia episcopal”i això pesa mol al infern, ja que les millors places les ocupen gent que han sigut còmplices de la inquisició, dictadors, guerres., etc. :mrgreen:
En Lucífer es el qui porta els assumptes de famosos, que menys que un Princep , per resoldre el cas dels tres nouvinguts, va mira’n els expedients, troba petites mentides, petits suborns i alguna que altre bretolada, coses normals dintre la vida política, i dels que no som politics.
No obstant, Lucífer els diu: - Us deixaré anar al cel si aguanteu tres cops d`estaca, podeu posar-vos el que vulgueu a l’esquena. ¡ Ja veurem si aguanteu! :shock:
Els tres accepten el repta , primer va en Camps, agafa una pedra i la posa a l’esquena , al primer cop d’estaca li trenca la pedra , en Camps crida desesperat:
---- ¡PROU! PROU! EM QUEDOOOOOOOOO(no fos cas , que m’estripi l’americana ) :(
Llavors li toca en Rajoy, es posa de genolls sense posar-se res, en Lucífer queda bocabadat i diu:
¡Aquet si que te dos collons! ¿Segur que no et vols posar res a l’espatlla?
-No, ¡ Sols necessito resar!
-Meno, meno, com vulguis....
-Li fot cop d’estaca i en Rajoy gemega una mica, li fot el segon...com si res, li fot el tercer..fresc com un enciam,(va ser mes fort perdre les eleccions):oops:
-Veig que saps aguantar els cops, per tant , pots marxar cap al cel.
-Si , pro vull veure com ho fa l’Aznar, ¿ amb pregunto amb quina” mariconada” sortirà ?
-L’Aznar , es posa de genolls i tampoc es posa res, Lucífer li diu:
-¿Tu tampoc, ets poses res ?
-¿Puc posar-me lo que vulgui?
-¡El que vulguis!
- ¡¡¡¡ PORTEU-ME AL ROUCO VARELA!!!(aquet els te, com el toro d’Osborne) :wink:

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 03 oct. 2009, 02:25

En un avió petit viatgen un nen, un frare i l'Asnar.

I al avió li fallen els motors, com sempre, i només hi han paracaigudes per a 3 persones.

El pilot, nerviós, salta sense dir res.

ASNAR: Yo me tiro con uno, ya que España me necesita. ALEHOP!

El Frare diu:: Tirat tu noi, ara aniré a veure al meu cap.

NEN: No cal encara home, que el Ansar aquest ha saltat amb la meva motxilla del berenar¡


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

cron