Nooo... no parissss!!!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
llopwolf
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 gen. 2010, 13:20

Nooo... no parissss!!!

EntradaAutor: llopwolf » 17 gen. 2010, 13:26

Com es la teva relació amb l'altre sexe?

Una vegada una dona em va confessar un secret, deia així:

Le dones, a les primeres relacions sexuals, no sentim res.... Estic segura que més d'una li dirà al seu company: "No li facis cas, jo moltissim, recordes..." No sentim res perquè som joves, inexpertes, no coneixem el nostre cos, tenim poca confiança amb els homes....

Aleshores, què fem les dones quan, al principi, fem l'amor i no sentim res?

Fingim!

A més, no és dificil.... "Ahaaaaa!" Només cal gemegar una mica, i l'home sempre pica. Els homes estan segurs d'ells mateixos, de la seva potència sexual, que ni tan sols se'ls acudeix preguntar-se: "Estarà fingint?" Perquè fingim?

Per què no se'n adonin que no sabem res... per a no decepcionar, per a afalagar:"Ets meravellós carinyo!"

Ara que us he deixat amb la intriga, companys, us donaré la clau per a descobrir si la vostra parella, durant l'acte sexual, simula o arriba realment al... aquest teme tan espantós que odieu... ORGASME!!! Quina paraula més horrorosa oi... podria ser qualsevol cosa menys el que és en realitat... el nom d'un monstre: "Nen, menj'at la sopa o crido a l'ORGASMEEE!"

Quina és la clau per descobrir si la vostra parella aconsegueix l'orgasme?

Pareu atenció, perquè en aquell moment... les pupiles... TAC! És dilaten!

Dones, aneu amb compte, perquè a partir d'aquest moment, nosaltres el homes ho sabem. Així que si feu l'amor i no sentiu res... fora llums! Foscor absoluta! Ulls tancats! I Déu no ho vulgui que a l'últim moment ell treu una lot: " I Obre els ulls!"
llopwolf l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 gen. 2010, 17:56, en total s’ha editat 1 vegada.

lucia_lapiedra
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 14 des. 2008, 00:29

EntradaAutor: lucia_lapiedra » 18 gen. 2010, 16:52

Caram, caram.......... viam si ara tindran que obrir al butinet una sala de classes, per fémines inexpertes en orgasmes (molt llarg el nom, si). Llop vols dir que gaudeixes tu del sexe? Perque entre mouret, controlar de no corret abans la teva parella no fingeixi l'orgasme i aguantar la llenterna vigilant que li enfoqui els ulls........... ( i aixó deixant de banda que ets home i ja soposo que no pots fer dos coses a l'hora.......) poc podrasdisfrutar. De totes formes quina finalitat te estar amb una parella amb la que tens que fingir un orgasme? Com va dir no se quí, pro segurament seria inteligent : No hi han dones frígides sino homes inexperts.

llopwolf
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 gen. 2010, 13:20

jajajaja

EntradaAutor: llopwolf » 18 gen. 2010, 16:59

molt bona lucia... m'agrada el teu comentari, però com es que tens aquest nick???

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 18 gen. 2010, 16:59

Ja ja ja. El millor somriure del dia :lol: :lol:

Molt bones les dues intervencions. Ara que Lucia_lapiedra, ha estat genial. Estic amb tu!!. Tu si que vales, nena.

llopwolf, tu tampoc ho fas gens malament. Alguna idea més per apuntar?
:wink:

lucia_lapiedra
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 14 des. 2008, 00:29

EntradaAutor: lucia_lapiedra » 18 gen. 2010, 17:01

El més apropiat per respondre´t, no creus? :twisted:

llopwolf
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 gen. 2010, 13:20

EntradaAutor: llopwolf » 18 gen. 2010, 17:04

es broma eh lucia, i gràcies

xixonlina
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 12 des. 2008, 15:30

EntradaAutor: xixonlina » 19 gen. 2010, 14:49

Mmmm, jo LlopWolf, primer de tot abans de tingué que fer totes les coses com diu la meva companya Lucia_Lapiedra, que te mes raó que un Sant, miraria que no s’ha hagi fotut abans un xute de Don Simón , per que en aquet cas, les pupiles les tindrà al màxim de dilatades.

Per altre banda, entre tanta feina,repeteixo, com han dit abans, tambe hi afegiria, posar-te la protecció pertinent, o be… el coitus interromputs, i ja veig la llanterna per a quines enllà jajajaja, la cara de circumstancies, o sigui, un cromo!, i una es diu a si mateixa... lo que totes pensaríem en el cas

Que ja t’ha planyo, be amb tot això jo, com acostumo a fer, et dong un peto


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants