Sobre el Rànquing- Caigudes/desconnexions/abandons

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 30 gen. 2010, 19:41

electra ha escrit:Desde que es va introduir el ranking trobo que la gent està molt neguitosa. Un dia vaig jugar amb batet de companya contra CRISTINAA i no sé qui més , varen perdre. Al dia següent batet a la general va dir que jo era tramposa , sort que CRISTINAA va respondre. Suposo que ho va dir en plan conya , però ja va haver gent comentan.
Avui he jugat contra voramuga i ha començat a dir a la general que era una tramposa (per haver contrat a triumfo passat amb 5 triumfos dos manilles i figures. Surto de 10 de basto , perquè no tenia res al basto i li fotem l'as.)
Ha fotut el camp per acusar-me a la general , reconec que m'ha tret de les meves caselles i no sabia com reportar.
Hi ha gent que hauria de jugar solament amb robots.

Quina gràcia té fer trampes per guanyar el qué ?? A no ser que no m'hagi enterat i pageu l'hipoteca o similar : )


Mira nena , jo vaig ser dels primers a denunciar tal com ha fet ara Corpetit me samunt pero vaig guardar de dir cap nom. Ets una nouvinguda i tindries que demostrar mes respecta per la gent gran que fa molt qu estem per aqui.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 30 gen. 2010, 20:32

batet ha escrit:
electra ha escrit:Desde que es va introduir el ranking trobo que la gent està molt neguitosa. Un dia vaig jugar amb batet de companya contra CRISTINAA i no sé qui més , varen perdre. Al dia següent batet a la general va dir que jo era tramposa , sort que CRISTINAA va respondre. Suposo que ho va dir en plan conya , però ja va haver gent comentan.
Avui he jugat contra voramuga i ha començat a dir a la general que era una tramposa (per haver contrat a triumfo passat amb 5 triumfos dos manilles i figures. Surto de 10 de basto , perquè no tenia res al basto i li fotem l'as.)
Ha fotut el camp per acusar-me a la general , reconec que m'ha tret de les meves caselles i no sabia com reportar.
Hi ha gent que hauria de jugar solament amb robots.

Quina gràcia té fer trampes per guanyar el qué ?? A no ser que no m'hagi enterat i pageu l'hipoteca o similar : )


Mira nena , jo vaig ser dels primers a denunciar tal com ha fet ara Corpetit me samunt pero vaig guardar de dir cap nom. Ets una nouvinguda i tindries que demostrar mes respecta per la gent gran que fa molt qu estem per aqui.

Miri Sr. batet , vostè no es guarda de dir cap nom , perquè va dir que era una tramposa a la sala general a ple auge de gent quan a més a més anava de companya amb vostè . No em parli de manca de respecte quan vostè no té cap vers la meva persona i personalment crec que veu fantasmes on no hi ha , quan perd tothom fa trampes , fins i tot els seus companys (suposo que mentalment , sino vostè també sería un trampós).
Es veritat que fa poc que pago quota però fa anys que jugo al Butinet i fins i tot estic convençent a gent per a que ho faci.
Desprès de llastimar el meu honor publicament li recordo que hem jugat més partides junts i fins i tot l'he convidat . Tal com vaig comentar , entenia que ho deia en broma , encara que no reconec l'humor negre escrit.
Que tingui més anys que jo no implica la seva mala educació. No sóc cap nena , sóc mare treballadora.
Trobo que és molt susceptible , parlo de la percepció de la gent i el ranking , hauria d'esser la primera ofesa.
Tornis a llegir el text i espero poder parlam amb vostè amb tranquilitat.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

crear perfil

EntradaAutor: electra » 05 feb. 2010, 03:13

Bones ,
Crec que seria interessant crear un perfil personal on consti automàticament l'històric de les partides.

Em consta un nou abandó "fantasma" i no sé d'on surt.
Jugo de parella amb cisser vers gladiator i batet. Gladiator cau , i l'esperem uns 4 minuts , sóc l'última en sortir. Al sortir vec privats en blanc i reinicio el pc i ja son 14 abandons.

La Gafe.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 05 feb. 2010, 10:28

electra,
vols dir aixó?

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... s_partides

Potser seria útil que els abandonaments (de ranking) constessin com una línia on es pogues veure quants punts has perdut.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 05 feb. 2010, 19:20

Gràcies DeepButi !!
Està genial i tens raó , manca els abandons.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 06 feb. 2010, 03:12

Carles,
simplement és per curiositat , em pots dir d'on ha sortit " la partida abandonada fantasma" ?


Nanit

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 06 feb. 2010, 05:01

electra ha escrit:Carles,
simplement és per curiositat , em pots dir d'on ha sortit " la partida abandonada fantasma" ?
Nanit


Doncs si es fantasma... d'un cementiri,un castell o ves a saber!!!

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 10 feb. 2010, 19:33

Bones ,
Hem podeu explicar el motiu pel qual heu decidit suprimir les partides de rànquing a 51 ?
Resulta que ara la gent juga més partides ( de rànquing no de Butinet ) i per fer una partida ràpida resulta que ara has d'esperar el doble de temps ( a la gent li costa entrar ) o no fer-la.
Personalment jo no disposo de molt temps i trobo que es un retrocès.
Si el problema es que ara cada vegada es juga més a 51 encomtes de a 101 , també podem eliminar les de 101 i fer-les a 151 ja que d'aquestes últimes no es juga mai.
Resumint , no trobo cap inconvenient en que la gent es jugui els seus punts com vulgui , per això estem en un país lliure i democràtic.

Natarda.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 feb. 2010, 19:46

En resum: quan es va activar el Rànquing ja es sabia que les partides de 51 podrien ser problemàtiques.

Es va decidir deixar-les fer a gust del usuari, pensant (jo) que no es farien servir, o es farien servir poc, per tant, que no afectarien en el ELO.

Amb el temps, cada cop les ha fet servir mes usuaris, havent alguns usuaris que nomes feien partides a 51.


Un cop vist que es fan servir mes del que es pensava, s'han desactivat temporalment per estudiar i comprovar com afecten les partides de 51 al rànquing.

Un cop estigui l'estudi fet, es decidirà que es fa: si es tornen a permetre, o es calcula l'elo de forma diferent, o si es desactiven.

Adéu !

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 13 feb. 2010, 10:55

l'ELO va començar sent obsessiu i ara només fa falta que li posis més salsa. Com orientació ja està bé , però sempre serà irreal.
Promulga el joc i el bon feeling i no posis traves on no n'hi ha.
En definitiva, som un grup de gent que ens agrada jugar a la butifarra i relacionar-se.
No em parlis d'estadístiques o similars perquè aquest no és el meu objectiu quan entro a jugar.

Bon dia

Lavinia
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 des. 2007, 17:09

EntradaAutor: Lavinia » 13 feb. 2010, 20:22

això que no es pugui fer partides de rànking a 51 em sembla objectivament una rucada,...per què no es fan a 180 perquè tinguin validesa?? També s'ha de tenir en compte que qui juga aquestes partides s'exposa a perdre me´s fàcilment i això ningú sembla sospesar-ho.. Per que`no ho deixeu com estava? Atentíssissississsissimament

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2010, 21:00

Oi que quan jugues al parxis ho fas amb les mateixes fitxes que els teus rivals.

Oi que no imagines un "ranquing" de parxis on alguns juguessin amb cinc fitxes i els altres ho fessin amb tres o amb dues?.

Si voleu jugar a 51 punts ho podeu fer igualment

Però el resultat de les partides a 51 no es pot comparar amb les de 101 i això es el que pasava.

Su humilde servidor que estrecha su manooooooooooooooo

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 14 feb. 2010, 18:48

QjQ ha escrit:Oi que quan jugues al parxis ho fas amb les mateixes fitxes que els teus rivals.

Oi que no imagines un "ranquing" de parxis on alguns juguessin amb cinc fitxes i els altres ho fessin amb tres o amb dues?.

Si voleu jugar a 51 punts ho podeu fer igualment

Però el resultat de les partides a 51 no es pot comparar amb les de 101 i això es el que pasava.

Su humilde servidor que estrecha su manooooooooooooooo


Ja començem a confondre el tocino amb la velocitat.
Si volem jugar al parxís no sé qué fem al butinet !!

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 14 feb. 2010, 18:54

Lavinia ha escrit:això que no es pugui fer partides de rànking a 51 em sembla objectivament una rucada,...per què no es fan a 180 perquè tinguin validesa?? També s'ha de tenir en compte que qui juga aquestes partides s'exposa a perdre me´s fàcilment i això ningú sembla sospesar-ho.. Per que`no ho deixeu com estava? Atentíssissississsissimament


Això és una veritat com un temple.

Amén.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 14 feb. 2010, 19:21

Per cert, ja vau votar a aquesta enquesta ???
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2173

-----------------------

De la mateixa forma que alguns usuaris voleu seguir fent partides de 51 de rànquing, alguns pensen que no tenen sentits, i uns altre que perjudiquen el rànquing.

El sistema ELO es un sistema matemàtic complex, no es qüestió de que t'arrisques a perdre mes. No es tant fàcil.


Per tant, i repeteixo, s'han desactivat mentre es comprova com afecten en la teoria i en la pràctica les partides de rànquing a 51.

Si voleu fer paròtides de 51, les podeu seguir fent com abans: sense rànquing.

Adéu !


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

cron