Fem una lliga?

Fem una lliga?
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Fem una lliga?

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2011, 18:01

Doncs això .... tinc pensat començar una lliga, i he creat el sub-fòrum per parlar-ne.

La primera que fem, serà una mica de prova, a veure com funciona i com respon la gent.

Ni que de fet no serà la primera "oficial", ja que fa mooooolts anys en van fer una (no recordo ni quan va ser). A mes, se n'han fet algunes de "extra oficials/privades".

Doncs això, en breu aniré publicant mes informació, i a veure si entre tots ho anem polint.

Adéu !

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 18 maig 2011, 22:04

Exactament 5 extraoficials/privades. :twisted:

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 19 maig 2011, 13:40

Bon dia,
Jo he participat en aquestes 5 lligues que s'han fet com defineix en Carles de manera extraoficial i que tanta polèmica van crear en el seu moment, tot i que encara no entenc el motiu.
En aquestes lligues es va intentar, per tal d'assegurar l'èxit, que s'apuntessin gent de coneguda formalitat, gent complidora i seriosa. He de dir que cada dilluns de manera puntual sortien la llista actualitzada setmanalment de les classificacions, s'entregaven tots els resultats de manera súper puntual, la gent pactàvem horaris de les partides i mai, mai ningú va faltar a la cita i a més ho feien de manera súper puntual i seriosa. No cal dir que cada any, els 5 anys, es van jugar el 100 % de les partides organitzades y es va acabar el dia pactat per aquest fi. Lligues on el més destacable era la bona organització, el bon rotllo dels participants i la formalitat de tots plegats.
Si es tornés a fer una lliga en aquestes condicions seria la primera en apuntar-me.
Però tinc molts dubtes respecte una lliga oberta a tothom . Crec que no la faria mentre es puguin apuntar gent que no acaba un simple campionat on line perquè li agafa son i marxa a mig campionat, mentre hi hagi gent amb tants problemes de connexió que deixen al company penjat o no acaben una partida de 12 dats en 20 minuts, mentre no tingui la seguretat de la formalitat i les bones formes (en joc i modals) dels participants, mentre no tingui la seguretat que les parelles entraran de manera puntuals a la cita i sobretot mentre no tingui la seguretat que podré fer les partides en la seva totalitat i acabar el que he començat.
Però tampoc voldria ser tan negativa. Endavant amb la idea i sort.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 maig 2011, 13:53

Ups .... m'havia deixat el sub-fòrum obert (arreglat). Invitat, has sortir com a "invitat", digens qui ets per saber amb qui parlem :-)


Per part meva no hi ha cap polèmica, només he comentat l'existència com a curiositat :-)

Al tema, gràcies pels comentaris "Invitat", ni que entenc el que comentes no ho comparteixo del tot. Crec que ha de poder jugar tothom, això si, intentant controlar que no succeeixin les coses que dius. Per la meva part ficaré les eines (i normes) per evitar que no passi i la "lliga" sigui el mes neta i agradable que es pugi per tots els participants.

Tinc clar que sempre hi haurà alguna incidència, però s'intentarà que siguin les mínimes possibles.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 maig 2011, 16:47

Carles ha escrit:Invitat, has sortir com a "invitat", digens qui ets per saber amb qui parlem

Perdó. No ha estat la meva intenció ocultar la meva identitat i no m'havia adonat fins ara d'aquest fet. Solventat.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 maig 2011, 16:48

Angeles ha escrit:
Carles ha escrit:Invitat, has sortir com a "invitat", digens qui ets per saber amb qui parlem

Perdó. No ha estat la meva intenció ocultar la meva identitat i no m'havia adonat fins ara d'aquest fet. Solventat.


No no, no ho deia per això eh?

Ha estat culpa meva, que ho he deixat obert, i clar, si no t'hi fixes no te demana que t'identifiquis.

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 maig 2011, 17:08

Angeles ha escrit:
Carles ha escrit:Invitat, has sortir com a "invitat", digens qui ets per saber amb qui parlem

Perdó. No ha estat la meva intenció ocultar la meva identitat i no m'havia adonat fins ara d'aquest fet. Solventat.

weno Angeles crec q els q hem participat en la polemica lliga ja sabiam qui eras... (i els q no pa mi q tamb) :P

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 19 maig 2011, 20:29

Me sembla una idea genial. :lol: :lol:
Estic d'acord amb Angeles , si la gent es seriosa perfecte. :wink: :wink:
Per-ho crec que gent amb un alt index d'abandons no tindrien de participar. :oops: :oops:
Endevant.

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 20 maig 2011, 08:32

Crec recordar que es va jugar el primer campionat online del butinet en forma de grups i eliminatories la primavera de l'any 2002

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 maig 2011, 13:08

Efectivament .... es va jugar a Inicis del 2002 amb un sistema semblant al que he proposat. Se la va nombrar "Lliga de xampinyons". He trobat la llista d'inscrits i els "grups", però no la classificació ni res mes :-(

Es van apuntar un total de 83 parelles, però van jugar un total de 84 parelles (8 grups de 8 persones).

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 maig 2011, 14:08

Doncs ..... buscant buscant, he trobar aquesta reliquia:

http://web.archive.org/web/200206120437 ... ries.shtml

Una copia de la web d'aquella època (finals 2002), on surt TOTA la informació del campionat: normes, inscrits, resultats, grups, eliminatòries, guanyadors !!

Felicitats tom&jerry.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 20 maig 2011, 16:38

peach ha escrit:weno Angeles crec q els q hem participat en la polemica lliga ja sabiam qui eras... (i els q no pa mi q tamb) :P

Carai Sra. Peach, tant es notava que era jo .... ? :evil: :evil:
Em coneixes tant, que si algun dia em vull camuflar hauré de buscar una bona disfressa :wink:
Potser algun dia et poso prova ... potser ... potser.... :roll:

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 16 juny 2011, 23:34

interesant la lliga butinet jo tb ma apunto

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 11 jul. 2011, 12:26

Yo me apunto tambien; si es posible si no tienes el Butinet pagando....

Rich89
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 maig 2011, 15:10

EntradaAutor: Rich89 » 02 ago. 2011, 02:44

I jo també :)


Torna a “Lliga ButiNET”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron