PEIXET ha escrit:I a tu fritz, wapet 
MEU, nomes dirte q jo no critique la trunfada de tercera, es a mes, es la q 
normalment utilitze, sols q en aquest cas NO veig q el sis aclarisca masa (sortides de 3ª mes petites q el 7 mes aviat diuen q tens poquet).. tampoc el 8 cert, pero m sembla q almenys la soteta queda clara q no la tinc. I sí, en sis d cavall sota, normalment (puc tindre informacio q ho evite) sortire d cavall .. o no morfeo?  

ais quin caracter t este home! (per aixo.. mmm) ejejje

Encara més a favor meu peixet, perquè si acustumes a fer-ho de la tercera i arrastres de 8 (per exemple amb sis de 11, 10, 8, 7, 6 i 3) i jo tinc o el rei o l'as no tinc perquè posar-lo tampoc, m'explico ( o intentaré vaja) tú surts arrastran de 8 i:
Situació 1- Jo tinc l'as i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla rei, no cal que posi l'as.
Situació 2- Jo tinc el rei i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla as, no cal que posi el rei.
Situació 3- Jo tinc as i rei i el segon jugador no mata, quan el quart jugador mati de manilla estaras més content que unes pasqües.
Situació 4- Jo no tinc ni as ni rei, serà segur que faras el cavall.
Entenc que no cal comentar les jugades posibles en cas que el segon jugador mati, perquè diria que són les mateixes arrastran de 8 que de cavall.