... vaig pensar que així de pas sabríem quin col·lectiu -aproximat- tenim ... i sense adonar-me'n el què portava al cap era una certa aproximació a com juga cada un, mentre que el que plantejeu és la possibilitat de donar opinió sobre què us sembla més sensat, la qual cosa em sembla molt sensata
  ... vaig pensar que així de pas sabríem quin col·lectiu -aproximat- tenim ... i sense adonar-me'n el què portava al cap era una certa aproximació a com juga cada un, mentre que el que plantejeu és la possibilitat de donar opinió sobre què us sembla més sensat, la qual cosa em sembla molt sensata   ... la veritat ara no sé què fer
  ... la veritat ara no sé què fer   ... poso una altra enquesta idèntica per saber què opinen els occidentals (agg! que lleig, de veritat que aquesta nomenclatura em posa dels nervis) sobre com hauria de ser l'oriental ... ??? ho deixem així uns dies i en funció de les respostes ens ho pensem una miqueta més? L'objectiu de saber quanta gent hi ha de cada també penso què és bó ...
 ... poso una altra enquesta idèntica per saber què opinen els occidentals (agg! que lleig, de veritat que aquesta nomenclatura em posa dels nervis) sobre com hauria de ser l'oriental ... ??? ho deixem així uns dies i en funció de les respostes ens ho pensem una miqueta més? L'objectiu de saber quanta gent hi ha de cada també penso què és bó ...   
 i m'animen a seguir amb el debat.
  i m'animen a seguir amb el debat.
 .
 .
 .
 . 

"la gran"??
 "la gran"??  

uala triple! "la GRAN"!! ... passarem als llibres d'història ... després de tant sentir-nos dir que els orientals sempre donem la petita, ara va un sonat i escriu una norma on es pot jugar la gran!!!
  uala triple! "la GRAN"!! ... passarem als llibres d'història ... després de tant sentir-nos dir que els orientals sempre donem la petita, ara va un sonat i escriu una norma on es pot jugar la gran!!!
 Prometo no escriure res més fins l'any vinent!!
 Prometo no escriure res més fins l'any vinent!!

. Els sociòlegs en farien alguna interpretació sobre els interessos del col·lectiu butiNetaire ... però com que jo sóc economista no en faré pas cap.
 . Els sociòlegs en farien alguna interpretació sobre els interessos del col·lectiu butiNetaire ... però com que jo sóc economista no en faré pas cap.
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 278 visitants