Si no parlem de buti...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Quin personatge d'Herois t'agrada més?

el japonès catxondo
2
29%
el senador volador
0
No hi ha cap vot
la animadora inmortal
1
14%
el pintor ionqui
0
No hi ha cap vot
el germà del senador volador
1
14%
el poli que sent els pensaments
1
14%
la noia rossa que no sap si és bona o dolenta
2
29%
el marit de la rossa
0
No hi ha cap vot
el fill de la rossa
0
No hi ha cap vot
el radioactiu
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 7

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 15 juny 2007, 00:39

Ja tenim un personatge més a la sèrie i encara no he après a editar una enquesta i cap de vosaltres m'ho explica.

El xoriço invisible.

A part del xoriço hem d'afegir el noi que sempre acompanya al pare de la animadora inmortal i la noia que tenia el poder de seducció, que per cert, és morta.

Amb el malo malisimo eliminat els herois comencen per fí a trobar-se, la animadora inmortal salvada i per sort conservant la memòria. Ara sembla que el germà del senador fotarà un pet com una gla, pobret, ell mateix ho veu en somnis. El pintor ionqui està desintoxicat i continua pintant el futur, el puta, només era una excusa per drogar-se. El japonès catxondo no se'n acava de sortir, això de parar el temps es veu que té efectes secundaris, un d'ells és robar una catana en un museu i quan descobreix que no és la original la torna. La catana en qüestió li tornarà els poders i sembla que per aconsseguir-la faran un "trueque" amb un quadre del pintor que ja no es droga. La rossa que, segons en Gort, no sap que és bona i dolenta s'ha entregat a la policia per ostiar-los, sembla que passa el contrari que aquí. Els polis s'han cansat de rebre i al final l'han internat en un psiquiatric. El policia que sent els pensaments i que la dona li ha fet el salt ajuda amb el que pot peró tampoc se'n surt gaire bé, es troba que li costa llegir els pensaments dels altres herois, deu ser cosa de la cornamenta que li fan interferències. El senador per fí sembla que es posarà les piles i fotrà un cop de ma, aquests politics són tots iguals. El marit de la rossa està bé, cuida del nen i la vol ajudar. Tot i que deu un favor a un mafiós i ja se sap com les gasten gent d'aquesta calanya.

El xoriço entra en escena agafant pel coll al germà del senador...

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 15 juny 2007, 16:03

culdetaverna, ho sento però sol hi ha lloc per 10 opcions a l'enquesta. :cry:

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 15 juny 2007, 17:25

Ostres! ara ho he vist, havies editat la enquesta. Fins ara no m'havia adonat. Moltes gràcies!! Total, 10 personatges i 5 vots, anem sobrats. :lol:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 16 juny 2007, 15:29

Jo he votat pel germà del senador volador pq és el que em té més intrigada..........

Cada cop q és al costat d'algun heroi adquereix el poder d'aquest, fins ara ha volat (més o menys) kuan era amb el seu germà al terrat, ha pintat el futur kuan era a casa del pintor i ha guarit les ferides despres d'una caiguda bestial kuan era al costat de l'animadora.....

El meu dubte és: sol té els poders en presència dels herois? o se li keden els poders com al xoriço (tot i ke akest els roba obrint-los-hi la closca).... Si fós aixi pt ell és la clau per salvar el món, tal com va dir el japonés....

Estic enganxada a la sèrie desde el primer capitol, i s'em fa eterna la setmana entre dimecres i dimecres.....

baby

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 20 juny 2007, 14:12

Hauriem de començar a posar ordre perquè això s'està desmadrant. A veure ...

    Llista 1. Assasinats per en Sylar.
      Subllista 1.1. Persones normals mentre no es demostri el contrari.
      Shandra pare
      Animadora equivocada
      Subllista 1.2. Protoherois. Ara cadàvers.
      Telequinèsic.
      Cambrera memoriona.
      Manipuladora de voluntats (i mira que m'agradava aquesta noia mecachis!).
      Subllista 1.3. Ves a saber!
      Pares de la nena trobada pel poli. Tenien poders ells? La nena? Quins? Si eren ells, perquè el Sylar va a buscarla? I per cert ... què se n'ha fet d'aquesta nena? Algú coneix els guionistes? Coi si és que van como locos i nosaltres aquí patint.
      Subllista 1.4. Herois futurs cadàvers (si Hiro no ho impedeix).
      Isaac.
    Llista 2. Herois (de moment)
    ufff ... la tira, aneu apuntant vosaltres mateixos que jo m'he perdut.


Hipòtesi. S'accepten apostes (el fill de la morfi no val que fa trampes i va adelantat).
El pare de l'animadora treballa pel mafiós (Linderman o algo així). El quadre, la katana, la pasta que li han mangat/retornat Jessica & co., la financiació del plasta pre-senador ... massa coses, no?

Ja acabo, ja acabo ... no us va semblar que falten massa coses entre els capítols 11 i 12? Coi, uns quants polis apallisstas per la Jessica hauríen fet goig (jo és que sóc molt anti-autoritat i m'encanta que els estovin una miqueta ...).

Apa, tingueu manilles ... ais no, això no va aquí. Bé, és igual.

:roll: :roll:

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 20 juny 2007, 22:07

    Llista 3. Danys colaterals.
    Els dos mafiosos que intentan cobrar de la Nikki.
    Els jugadors de cartes (3?).
    Els companys (4?) del cunyat de la Jessica :P. Deu n'hi do el que acumula ella soleta, ja van 9!.
    La dona del radioactiu.


Molt violenta aquesta sèrie ... deu ser no apta :roll: :roll:.

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 21 juny 2007, 23:18

Collons! Ara resulta que el malo malisimo és ben viu i tant cabrón com sempre. La animadora ha trobat sa mare, que fuma per fer-se la xula, encén les cigarretes amb els dits! Ah! i nosaltres sabem qui és el pare, el senador. Després de electrocutar la psiquiatre, la rossa ha sortit de la garjola sense càrrecs. Sembla que el xoriço invisible és bo i vol ajudar al germà del senador que, per cert, està ben perdut, mai millor dit. És evident que el fill de la rossa no treballarà en sa vida perquè els caixers automàtics li donen tant diners com vol. El japonès ha resolt els seus problemes familiars i per fí es podrà dedicar a lo seu que és salvar el món.

No faig més hipotesis que ja la he cagat donan per mort al malo malisimo. Els guionistes ens fan la pirula constantment i no et pots fiar de res ni de ningú.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 juny 2007, 17:05

De veritat que em perdo ...

    Llista 1. Assasinats per en Sylar.
      Subllista 1.1. Persones normals mentre no es demostri el contrari.
      Suresh pare.
      Animadora equivocada.
      Investigador equip pare animadora.
      Subllista 1.2. Protoherois. Ara cadàvers.
      Telequinèsic. (1)
      Cambrera memoriona. (2)
      Manipuladora de voluntats (i mira que m'agradava aquesta noia mecachis!). (3)
      Liquador de metalls. (4)
      SuperOrella. (5)
      Subllista 1.3. Ves a saber!
      Pares de la nena trobada pel poli. Tenien poders ells? La nena? Quins? Si eren ells, perquè el Sylar va a buscarla? I per cert ... què se n'ha fet d'aquesta nena? Algú coneix els guionistes? Coi si és que van como locos i nosaltres aquí patint. (?)
      Subllista 1.4. Herois futurs cadàvers (si Hiro no ho impedeix).
      Isaac. (6)
    Llista 2. Herois (de moment)
    Isaac, pintor, pinta el futur. (6)
    Poli, sent els pensaments. (7)
    Claire, animadora, es regenera. (8 )
    Nathan Petrelli, candidat a senador, vola, pare de la Claire. (1)
    Incinerame el cilindrín, mare de la Claire. (9)
    Maica, manipula aparells. (10)
    Nikki/Jessica, doble personalitat, la segona una mica violenta diguem, mare de'n Maica. (11)
    D.L. atravessa objectes sòlids, pare de'n Maica. (12)
    Ted, radioactiu. (13)
    Manipuladora d'ones electromagnètiques. (14)
    Jamaicà manipulador de memòria i inhibidor d'alguns poders. (15)
    L'invisible. (16)
    Nen indi manipulador de somins. (17)
    Peter Petrelli, mimetitza poders dels altres, germà de Nathan i per tant tiet de Claire. (18 )
    Sylar, de professió dolent, aprén els poders dels altres matant-los (coi, què bèstia, no?). (19)
    Hiro, japonès, es transporta en el temps i l'espai. (20)

    Si a la llista m'ha semblat que n'hi havien (36) ... encara tenim "Introducció" per estona! :roll: :roll: Qui em deixo?
    Llista 3. Danys colaterals.
    Els dos mafiosos que intentan cobrar de la Nikki. (Jessica)
    Els jugadors de cartes (3?). (Jessica)
    Els companys (4?) del DL. (Jessica)
    Ajudant Linderman que li roba la friolera de 2M€ (i no és el primer!, aquests calers donen moltes voltes). (Jessica) Deu n'hi do el que acumula ella soleta, ja van 10!.
    La dona del radioactiu. (Ted el radioactiu)
    El metge de la dona del radioactiu. (Ted el radioactiu)
    Simone!! :cry: :cry: (Isaac)

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 17 jul. 2007, 15:59

Bé, la cosa sembla que s'aclara mica en mica, o no. Perquè amb aquests guionistes amb tanta mala baba no se sap mai. Resulta que tots, o casi, són herois, que tots ténen alguna cosa a veure entre ells, res no és casual. El mafiós, el senador i familia (que vaja familia), la rossa... Em va agradar moltíssim el capítol de la setmana passada, el del futur. Que guai i autèntic és l'Hiro del futur.

Estaràs content Gort, dimecres torna a sortir la nena, ho acabo de veure anunciat a tv3.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 17 jul. 2007, 17:18

Doncs jo estic més perdut que un peix ... deu ser que no em van programar per vaitjar en el temps :roll:.

A veure, afegim:
Linderman, mafiós una miqueta nazi diria jo, cura organismes morts o algo així (21)
L'antipàtica -cadàver en el futur- que mimetitza altres persones (22)

... i l'àvia què? fa algo? I els pares de la nena que en Sylar va anar a buscar què, eh?

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 17 jul. 2007, 22:22

Jo la veritat, ja no sé on soc.......... El passat dimecres em va semblar q començava a entendre...però de repent s'en van al futur i tenim dos japos ( a mi tb m'agrada mes el del futur), el ando q resulta q va morir, pero de moment no, el saylor q la veritat em té fregida pq ara tb té el poder de mimetitzarse en kualsevol (això vol dir suposo q a la nena akella li han obert la closca), i es clar, ara el japo ha de tornar al passat per salvar, entre d'altres, al seu amic. Però si ho aconsegueix, a kin futur han anat de visita? a un futur alternatiu? Total, que per moltes "La Dimensio Desconeguda" q em vaig tragar, no tinc prouta formació per "pillar" tan embolic....
Ara mateix ja no se que fer, si abandonar o insistir a vere si entenc quelcom....


baby :shock:

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 18 jul. 2007, 21:08

Ara ja no pots abandonar! Insisteix.


Imatge Imatge

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 18 jul. 2007, 21:31

Weno....... avui i prou...... si avui no resulta una mica mes entenidor, deixare de veure-ho i ja m'explikaras tu com acaba... :lol: :lol: :lol:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 19 jul. 2007, 17:42

Crec q resistiré.... Sembla q s'ha "desliat" una mica oi?
Per cert... genial el pare del japo... tot un puntasso!

baby

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 19 jul. 2007, 20:40

Doncs a mi em ténen amb la mosca al nas, només em dónen que "disgustus". Tres, tres ocasions clares de matar al malo i cap ha estat capaç de fer-ho, anda i que exploti qui sigui, peró que exploti ja!


Us proposo un joc per a cinèfils.

Quin és l'actor que surt a la sèrie i que va protagonitzar, fa uns anys, una pelicula de les que marquen època?

una pista: 1971
una altre pista: Anthony B_ _ _ _ _ s


No és per posar pressió peró us ho he posat massa fàcil. 8)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron