la únika norma que hi ha és...mmm... tirar la petita?? ai nono que això no va aki!!
  la únika norma que hi ha és...mmm... tirar la petita?? ai nono que això no va aki!!  el que deia numés poden ser candidats els que sigui nois nois de veritat eh??????
  el que deia numés poden ser candidats els que sigui nois nois de veritat eh??????  ara no em vingueu amb allò: ooooooooooh! es que pel nick aixi a primera vista semblava taaaaaaaaaaant wapu,  taaaaaant matxu ell !! i resulti dir-se Lola
  ara no em vingueu amb allò: ooooooooooh! es que pel nick aixi a primera vista semblava taaaaaaaaaaant wapu,  taaaaaant matxu ell !! i resulti dir-se Lola   jejeje
  jejeje 
Jo per no deixar-ho així sense res... i per trenkar el gel!
 com qui no vol la cosa i segons suggeriments i exclamacions de Butixatis vàries
  com qui no vol la cosa i segons suggeriments i exclamacions de Butixatis vàries   jejeje proposo el nostre @Carles  com a guanyador del ButiDinio (entre altres coses
  jejeje proposo el nostre @Carles  com a guanyador del ButiDinio (entre altres coses   jeje) i el nostre Hilbert, alias gatito... alias melenas el terror de las nenas
  jeje) i el nostre Hilbert, alias gatito... alias melenas el terror de las nenas  la la la jejeje(i com que el meu segon nick és gatita
  la la la jejeje(i com que el meu segon nick és gatita  ...et voilà!)
 ...et voilà!)
Una abraçada, ànims... i... ke guanyi el millor!
montse/jiji