Desprès de molts mesos sense contacte amb la gent del Butinet, resulta que la setmana passada vaig rebre l'invitació per anar a un sopar a Cal Rosal (bé, també em van convidar a jugar el campionat d'Olvan, però no podia...).
Vaig acceptar l'invitació ja que per horaris m'anava perfecte.
Allà vaig veure/viure un bon rotllo INCREIBLE, com si es tractés d'una familia (segurament com a tota bona familia hi ha diferencies). Va ser una nit "màgica" i on compartir l'estona amb aquella gent meravellosa, m'ha conduit a escriure aquestes quatre tonteries, però ho havia de fer, el cor m'ho demanava...
Tan sols agraïr a tots-es els/les que coneixia que pensesin en la meva persona i que em fessin passar una vetllada, un cop més, inolvidable.
Gràcies a Morfeo (encantadora com sempre) i al seu company (que aguantar-me al costat durant el sopar, entenc que ha de ser un "polvo"), a la Plaf, Nano, Ones (igual d'alegre que en el xat), Pepa, Chester, Vilafrankí, Joanik, Az, Crik, PANXO i sra., Susana, Trileru, Martina, Sutillu, Daisy, JMF i la seva melmelada
 , Camelot,a la WAPA Ombra, a l'AlbertBDN, i sobretot a la seva dona, amb la qual vaig "discutir" un xic, fent-la sortir de pollagueres jeje (ho sento guapiiiiiiiiisima
 , Camelot,a la WAPA Ombra, a l'AlbertBDN, i sobretot a la seva dona, amb la qual vaig "discutir" un xic, fent-la sortir de pollagueres jeje (ho sento guapiiiiiiiiisima  ), al Larvi, del qui tan sols puc dir paraules com "amic".
 ), al Larvi, del qui tan sols puc dir paraules com "amic".
Però sobretot tot, gràcies als grans anfitrions de la Marta i el David (marpro i marpra... no recordo el número despres de tant temps
 ).
 ).
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM I NO CANVIEU !!!
p.d.: desitjo em disculpeu si m'he deixat algú, l'alkohol em fa perdre la memòria